بدری: استفاده از ظرفیت همسایگان از سوی دولت سیزدهم رویکردی قابل تحسین است

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی «مردمی بودن» و «استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه» را از نقاط قون دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: «استفاده از مدیران ضعیف»از نقاط ضعف دولت محسوب می‌شود.

صدیف بدری در گفت‌وگو با در خبرها به ارزیابی عملکرد یکساله دولت سیزدهم پرداخت و خاطر نشان کرد: دیپلماسی استفاده از ظرفیت همسایگان و روابط با آنها که از سوی دولت سیزدهم پیگیری می‌شود، رویکردی قابل تحسین و تقدیر است که در «مردمی بودن»، از بارزترین نقاط قوت دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

وی استفاده از مدیران ضعیف را نیز به عنوان نقطه ضعف دولت عنوان کرد و گفت: یکی از نقاط ضعف دولت این است که به بهانه‌هایی از جمله جوان‌گرایی، در سطوح مختلف از مدیران ضعیف استفاده می‌کنند و از شایسه سالاری فاصله گرفتند.

نایب رئیس کمیسیون عمران با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت راه و شهرسازی در انجام وظایف مرتبط را وعده‌ی تامین مسکنم دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: هماهنگی بین بخشی و همکاری بانک‌ها و سازمان برنامه و بودجه در انجام وظیفه برای تحقق وعده‌ی رئیس جمهوری در حوزه مسکن اصلاً خوب نیست و اگر همین روند در حوزه تولید مسکن ادامه داشته باشد من موفقیت در تحقق شعارهای مطرح شده در این حوزه از سوی آقای رئیس جمهوری را بعید می‌دانم مگر آنکه آقای رئیس جمهوری به موضوع همکاری‌های بین بخشی شخصاً ورود کند.

بدری همچنین بر لزوم نتیجه محور بودن حضور میدانی مدیران دولت در صحنه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: مدیران دولت سیزدهم در هر اتفاقی که در سطح کشور می‌افتد در صحنه هستند که این اقدام خوبی است اما این حضور باید مساله‌محور و نتیجه‌محور باشد این حضور در صحنه، اگر فقط جهت کسب اطلاعات باشد و نتیجه‌ای نداشته باشد، شاید فایده‌ای به همراه نداشته باشد.

نماینده اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس در پایان گفت: به دولت سیزدهم پیشنهاد می‌کنم که در ادامه مسیر پیش روی خود، از هم‌افزایی استفاده بیشتری کند؛ از نخبگان جامعه که هم‌سو با سیاست‌های دولت هستند نیز یبیشتر استفاده کند و به بهانه‌های همکاری راحت‌تر به سمت انتخاب‌های محفلی و آدم‌های ضعیف نروند.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید