قدردانی بنیاد و خانواده شهید سلیمانی از رهبر معظم انقلاب و مردم

در پی گرامیداشت مردمی دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بنیاد و خانواده وی طی پیامی از رهبر معظم انقلاب و مردم قدردانی کردند.

به گزارش در خبرها، متن این پیام به شرح ذیل است:

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

خداوند را بر نعمت ملت ایران که چون کوه ثابت و استوار در پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند شکرگزاریم. شما که حاج قاسم عزیز را چه در زمان حیات و چه پس از شهادتش در آغوش گرفته و قهرمان ملی خود را که افتخارش فدا شدن در راه عزت و امنیت ملت ایران بود، نگین خاتم سلیمانی خود کرده‌اید. هزاران درود و سلام بر شما ملت قهرمان‌پرور که امسال با برگزاری شکوهمند مراسم دومین سالگرد آن شهید، خاطره فراموش ناشدنی یوم‌الله تشییع را زنده کردید و یک بار دیگر زنده بودن انقلاب را به رخ دشمنان قسم خورده ایران عزیز کشیدید. شما با حضور گرم و صمیمانه خود هر کوی و برزن، هر مسجد و محله، هر شهر و روستا و هر کوچه و خیابان را با یاد و نام آن شهید آراستید و نشان دادید سلیمانی و سلیمانی ها پایان‌پذیر نیستند و سلیمانی‌های دیگر در آغوش مام میهن در حال تولد و تربیتند.

حرکت عظیم ملت ایران و دیگر ملت‌ها در سالگرد دوم شهادت شهید سلیمانی بیت آن شهید، بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی و ستاد برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت آن شهید را وظیفه مند می‌سازد تا از حضور گرم و انقلابی مردم عزیز و شریف ایران اسلامی و سایر ملت‌ها در کشورهای جبهه مقاومت و بلکه آزادیخواهان جهان و پیروان ادیان و مذاهب مختلف در برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلامی و همچنین قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریسم که هدف کینه شقی‌ترین و روسیاه‌ترین تروریسم دولتی یعنی دولت آمریکا قرار گرفت، قدردانی و تشکر نمایند.

همچنین وظیفه خود می‌دانیم از کلیه سازمان‌ها، نهادهای انقلابی و حاکمیتی، رسانه‌های مکتوب و مجازی و خصوصا رسانه‌ملی که بسترهای نقش‌آفرینی ارزشمند و به یادماندنی مردم را در ارادت‌ورزی به شهید سلیمانی در داخل و خارج از کشور فراهم کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

در پایان از لطف و بزرگواری رهبر معظم انقلاب اسلامی که با فرصت دیدار مرهمی بر داغ فراق آن پدر مهربان گذاشتند و با رهنمودهای ارزشمندشان هدایت‌گر تداوم راه آن شهید و زنده نگاه داشتن مکتب حاج قاسم شدند صمیمانه تشکر و از خداوند برای وجود شریفشان عزت و سلامت و نصرت افزون‌تر مسئلت می نماییم و عرض می‌کنیم که پیمان ما با شما و با ملت عزیز و سایر ملت‌های جبهه مقاومت و همه مظلومان عالم همان پیمانی است که حاج قاسم با شما بسته بود یعنی فدا شدن در راه عزت و سربلندی شما و ایستادگی مؤمنانه در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن.

همچنین از حضرات سران قوا که چه در دیدار با اعضای خانواده و ستاد بزرگداشت و چه با شرکت در مراسم مختلف امکان بهره‌مندی از فیوضاتشان را مرحمت فرمودند تشکر می‌کنیم.

امید است هر سال بزرگداشت یاد و نام آن شهید فرصتی باشد برای ارائه سیمای وحدت، همدلی و همزبانی ملت عزیزمان حول ارزش‌های انقلاب و نشان دادن انسجام ملی ما که بی شک نه تنها مایه امید مستضعفان در همه نقاط عالم که مایه هراس و دلهره دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید