الزام تزریق دوز سوم واکسن برای تمام کارکنان ادارات و اصناف/غیبت غیرموجه برای کارکنان واکسن نزده

در خبرها/گلستان معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به لزوم اجرای مصوبات ستاد کرونا، گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای تمام کارکنان ادارات و اصناف الزامی است.

مهدی دهرویه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه نشست با مدیران حراست ادارات و نهادهای مختلف شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مصوبات ثبت شده ستاد مقابله با کرونای استان گلستان و این شهرستان، اظهار کرد: بر اساس این مصوبات تمامی کارکنان ادارات و نهادهای دولتی موظف هستند دوز سوم واکسن خود را نهایتا ظرف یک هفته ثبت کنند.

وی با بیان اینکه در صورتی که در مدت مشخص شده کارکنان ادارات دوز سوم واکسن خود را ثبت نکنند برای آنها غیبت غیرموجه ثبت خواهد شد، افزود: مدیران حراست ادارات و نهادها را مسئول و متولی نظارت و پیگیری این مصوبه در مجموعه های مختلف تابعه کرده ایم و از آنها گزارش دقیق اقداماتشان را در هفته های پیش رو دریافت خواهیم کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر لزوم نظارت ویژه بر رعایت پروتکل های بهداشتی در روستاها، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید بگذاریم با ساده اندیشی و تصور اینکه کرونا به پایان رسیده است رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی مناسب و ... فراموش شود.

دهرویه آمار تزریق واکسن در ادارات استان گلستان را حدود 60 درصد دانست و ادامه داد: انتظار ما از مدیران ادارات و نهادها و حراست های این مجموعه ها این است که با تمام ظرفیت های موجود برای تزریق دوز سوم واکسن در ادارات اقدامات لازم را انجام دهند.

وی نتیجه بی توجهی به تزریق دوز سوم واکسن را شیوع مجدد بیماری کرونا در سطح شهرستان اعلام کرد و گفت: همه کارشناسان معتقد هستند در صورت عدم تزریق دوز سوم واکسن کرونا به طور قطع آسیب پذیری افراد در برابر این ویروس بالا رفته و امکان شکل گیری مجدد یک پیک دیگر نیز وجود دارد.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید