توزیع ۳۵۰ تن میوه شب عید در مراکز تنظیم بازار هرمزگان

در خبرها/هرمزگان مدیرتعاون روستایی هرمزگان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۳۵۰ تن میوه شب عید در مراکزتنظیم بازار و واحدهای صنفی هرمزگان توزیع شده است.

سیروس اسدپور صبح امروز (سوم فروردین ماه) در بازدید از نحوه توزیع میوه شب عید در بندرعباس، افزود: از این میزان ۲۰۰ تن سیب و ۱۵۰ تن پرتقال در ۱۴۰ مراکزتنظیم بازار و واحدهای صنفی استان توزیع شد.

وی اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار با در نظر گرفتن شرایط استان، معیشت و اقتصاد شهروندان هر کیلو سیب درختی زرد و قرمز بصورت سبدی ۱۲ هزار تومان و هر کیلو پرتقال والنسیا به قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شود.

اسدپور با اشاره به اینکه طرح توزیع میوه شب عید تا ۱۵ فروردین در استان ادامه دارد، عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، در صورت دستور ستاد تنظیم بازار کشور و استان این طرح تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

مدیرتعاون روستایی هرمزگان ادامه داد: فروش میوه از طریق ۲ پلتفرم گمبرون به آدرس Gamberonkala.ir و Gamberonkala.com و سایت بازرگام به آدرس bazargam.com بصورت برخط توزیع می‌شود.

اسدپور در پایان خاطرنشان کرد: برای تنظیم بازاردر ایام نوروز امسال هزار و ۲۰۰ تن سیب و پرتقال در سردخانه‌های هرمزگان ذخیره سازی شده است.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید