به دنبال افزایش ایمنی و ارتقاء امنیت جاده‌های کشور هستیم

در خبرها/هرمزگان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: اولویت اصلی ما در تعطیلات نوروز افزایش ایمنی و ارتقاء امنیت جاده‌های کشور و همچنین افزایش کیفیت خدمات رسانی به مسافران است.

داریوش امانی در حاشیه سفر به هرمزگان، با اشاره به اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به طور همزمان در سراسر کشور افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای، ارتقاء فرهنگ ترافیک و کاهش سوانح رانندگی است.

وی بیان کرد: در قالب این پویش ۲۵ پایگاه فرهنگی آموزشی در شبکه راه‌های کشور میزبان مسافران خواهند بود تا با ارائه برنامه‌های متنوع و مفرح که متناسب با فرهنگ بومی استان هاست، رانندگان را برای توقف در حین سفر و رفع خستگی تشویق کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه در جاده‌های کشور ۹۲ مجتمع خدمات رفاهی داریم که رانندگان می‌توانند برای استراحت از این مکان‌ها استفاده کنند، تصریح کرد: سبقت و سرعت غیر مجاز، انحراف به چپ و خواب آلودگی ۴ عاملی است که منجر به تصادف رانندگان در این ایام می‌شود.

وی ادامه داد: رانندگان پیش از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها با شماره ۱۴۱ سازمان راهداری تماس بگیرند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برای ارزیابی کیفیت ارائه خدمات به مسافران نوروزی از پایانه مسافری بندرعباس، برخی مجتمع‌های خدماتی رفاهی و محورهای منتهی به جزایر قشم و کیش بازدید کرد.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید