ارائه خدمات بهینه به مشتریان با سامانه محققان دانش‌بنیان

سامانه‌ هوشمند مبتنی بر شبکه بانکی کشور محصول یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان است و صاحبان کسب و کار با استفاده از این سامانه قادرند انواع خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

به گزارش در خبرها، علی موقر، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: نرم افزار طراحی شده در این شرکت یک بسته کامل نرم افزار مالی و اداری بوده که به صورت اختصاصی و با هدف ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند و خلاق به شرکت‌ها و سازمان‌ها برای ارتقای سطح بهره وری، کارایی و بهبود همکاری سازمانی در آنها، طراحی و تولید شده است.

وی اظهار کرد: این سامانه هوشمند طراحی شده در این شرکت قابلیت‌های منحصر به فردی را به شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه کرده و از آن‌جایی که در طراحی و تولید این نرم افزارها به نیازهای حال و آینده مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها توجه شده، به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها در جهت مدیریت هوشمند سازمان کمک قابل توجهی می‌کند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، موقر خاطر نشان کرد: این سامانه با ساختار فنی منعطف، از تمامی کسب و کارھای کوچک و بزرگ با چندین شعبه و انبار پشتیبانی می‌کند، ضمن آنکه سامانه همراه با اپلیکشن‌های سازگار با انواع گوشی‌های هوشمند، این امکان را می‌دهد که صاحبان فروشگاه، غرفه‌داران و یا تامین کنندگان کالا بتوانند در ھر لحظه و ھر مکانی با ھر وسیله‌ای که امکان اتصال به اینترنت را دارد، از وضعیت کسب و کار و فروش در لحظه خود مطلع شوند و آخرین گزارشات را به لحظه مشاھده کنند.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، ارائه زیر سیستم‌های لجستیک و تحویل کالا، ارائه الگوریتم‌های فروش مویرگی و بازاریابی فروش، امکان ارسال اطلاعات به زیر سیستم‌های داخلی کسب و کارها و بنگاه‌های اقتصادی را از قابلیت‌های این سامانه نام برد.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید