تجلیل از چهره تاثیرگذار زراعت و اصلاح نباتات ایران در یک نشست تخصصی

نشست تخصصی «نقش آموزش عالی در توسعه بخش کشاورزی» با تجلیل از زنده‌یاد دکتر بهزاد قره‌یاضی، پایه‌گذار پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران و چهره تاثیرگذار زراعت و اصلاح نباتات ایران، روز سه‌شنبه در محل مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار می‌شود.

به گزارش در خبرها، در این مراسم که روز سه‌شنبه ۲۲ شهریور از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ در سالن‌های همایش مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر در کرج برگزار می‌شود، از استاد فقید دکتر بهزاد قره یاضی، پدر بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک کشاورزی ایران به عنوان برگزیده ششمین دوره چهره تاثیرگذار زراعت و اصلاح نباتات ایران تجلیل خواهد شد.

در این نشست تخصصی که امکان شرکت برخط (آنلاین) هم با مراجعه به لینک https://vc.areeo.ac.ir/ch/tmpch فراهم است، جمعی از اساتید برجسته حوزه کشاورزی و مطالعات آموزش عالی سخنرانی می‌کنند.

دکتر مقصود فراستخواه، استاد مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با عنوان «آینده دانشگاه ایرانی با تاکید بر تحول در اقالیم علم و زیست‌بوم آموزش عالی»، دکتر غلامعلی منتظر، استاد فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس با عنوان «رصد تحولات جهانی آموزش عالی»، دکتر اسکندر زند، استاد مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی با عنوان «اثربخشی آموزش عالی در تولیدات کشاورزی»، دکتر منصور امیدی، استاد پردیس کشاورزی دانشگاه تهران با عنوان «ضرورت بازنگری برنامه‌های درسی بر اساس نیازهای فعلی و نگرشی به آینده» و دکتر محمد حسینی مقدم، عضو هیات علمی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی با عنوان «پیشرفت‌های هوش مصنوعی و تحول در آموزش‌ها و پژوهش‌های دانشگاهی: امکان‌ها و امتناع‌ها» در این نشست سخنرانی می‌کنند.

به نقل از انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران، برگزاری مجمع عمومی و انتخابات انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران از دیگر برنامه‌های گردهمایی بزرگ خانواده علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران است.

به گزارش در خبرها، دکتر بهزاد قره‌یاضی ، استاد حوزه بیوتکنولوژی، ژنتیک و ایمنی زیستی و رییس سابق پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی صبح روز شنبه، ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید