رسیدگی به مسائل حقوقی مردم در ملاقات با مسئولان دادگستری تهران

رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در جلسه ملاقات مردمی اخیر پاسخ‌گوی مطالبات و مسائل حقوقی و قضایی ۱۵۰ نفر از مراجعان بودند.

به گزارش در خبرها به نقل از قوه قضاییه، جلسه ملاقات مردمی علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در راستای «تکریم ارباب رجوع» و استماع «بدون واسطه» مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان، در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در جریان جلسه دیدار مردمی رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۵۰ نفر از مراجعان رسیدگی شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران به‌صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست‌های مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رأی آن‌ها قطعی شده و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.

در جریان ملاقات مردمی امروز، نمایندگان شکات چند پرونده کثیرالشاکی با رئیس کل دادگستری استان تهران دیدار کردند و القاصی نیز متناظر با مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی موجود در فرایند رسیدگی به این پرونده‌ها، دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران را در جریان برنامه ملاقات مردمی، حاجی رضا شاکرمی معاون قضایی رئیس کل، جعفر داراب‌خانی رئیس حوزه ریاست و معاون قضایی رئیس کل، پرویز حاجی‌پور معاون قضایی در نظارت و پیگیری، عباس ذاقلی معاون قضایی و سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر، محمد قاسمی معاون قضایی رئیس کل در امور نظارت بر حقوق شهروندی، نعمت‌الله بهروزی سرپرست معاونت حقوقی دادگستری و بابک ترکی معاون قضایی رئیس کل و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران همراهی کردند.

واحد ملاقات مردمی دادگستری استان تهران در طول هفته به پاسخگویی و دریافت مکاتبات و درخواست‌های مراجعان می‌پردازد و با تعیین وقت و دعوت از مراجعان به‌صورت ارسال پیامک نشست‌های دیدار مردمی را به ‌صورت هفتگی و در جهت پاسخگویی به مراجعان برگزار می‌کند.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید