دلیل حسین رضازاده برای بازگشت به فدراسیون وزنه‌برداری

قهرمان سابق جهان و المپیک پس از بازگشت به فدراسیون وزنه‌برداری گفت: همه باید هم دل باشیم و کمک کنیم تا وزنه‌برداری به موفقیت برسد.

حسین رضازاده در گفت و گو با در خبرها درباره فعالیت مجددش در فدراسیون وزنه برداری به عنوان مشاور عالی و عضو کمیته فنی، بیان کرد: من روز اول که سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد، گفتم که همه باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم. خیلی از نفرات با مدیریت آقای انوشیروانی مشغول به کار هستند و صحبت کردیم تا چند نفر دیگر هم در جاهایی که نیاز هست کمک کنند. ما می خواهیم به وزنه برداری ایران و ورزشکاران با استعداد کمک کنیم تا دوباره وزنه‌برداری به یک نسل طلایی برسد.

رضازاده در مورد اینکه با حضور چهره‌های شاخص در فدراسیون وزنه برداری، انتظار این هست که اقدامات موثری انجام شود، تاکید کرد: نیت هم واقعا همین است اما خوب یک مقدار به زمان نیاز داریم. از طرفی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم باید کمک کنند. همچنین باید اسپانسر های خوبی هم جذب کنیم. وزنه برداری رشته مدال آور در المپیک و بازی‌های آسیایی است و ورزشکاران خوب و با استعدادی دارد، اکنون همه باید هم دل باشیم و کمک کنیم تا وزنه برداری به موفقیت برسد.

قهرمان سابق جهان المپیک در پاسخ به پرسش که فکر می کند چه مسائلی در فدراسیون وزنه‌برداری بیشتر نیاز به رسیدگی دارند؟ گفت: زیرساخت‌های فدراسیون باید تقویت شوند. در بخش مالی هم باید اسپانسرهای خوبی جذب شوند تا اردوهای خیلی خوبی برای تیم‌های ملی برگزار کنیم. استان های ما چندین سال است که از لحاظ سخت افزاری مشکل دارند و نیاز است که تجهیزات به‌روز شوند. وقتی به استان ها و مربیان سازنده رسیدگی شوند، انگیزه پیدا می کنند. وقتی از لحاظ مالی دستمان باز باشد، خیلی کارها می توان انجام داد.

رضازاده در مورد ارتباط خوبی که او و دیگر نفرات در فدراسیون با مسئولان فدراسیون جهانی دارند و تا چه اندازه می توان از این ارتباط استفاده کرد، گفت: من، انوشیروانی، بهداد سلیمی و کوروش باقری همه ارتباط خوبی داریم. جلود که رییس فدراسیون جهانی شده است و با چند نفر در هیات اجرایی هم آشنا هستیم. با رییس کنفدراسیون وزنه برداری آسیا هم ارتباط داریم و می‌توانیم برای کلاس های مربیگری، داوری و خیلی مسائل دیگر از کمک آنها استفاده کرد. انشاالله سعی می کنیم که کرسی خود را در هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا حفظ کنیم و باید ببینیم برنامه به صورت پیش می رود.

او در پاسخ به این پرسش که در مسئولیت خود در انجمن پارا وزنه برداری باقی می ماند یا خیر؟ گفت: فعلا هستم.

رضازاده در پاسخ به پرسش دیگری که خود او چه برنامه ای برای کمک به وزنه برداری دارد؟ تاکید کرد: برنامه هایی داریم و با مشورت هم، به صورت دسته جمعی کارهای خوبی را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید