نخست‌وزیر مجارستان: تحریم‌ روسیه ناموفق بوده و نتایج آن می‌تواند اروپا را به زانو درآورد

نخست وزیر مجارستان گفت 11000 تحریم علیه روسیه اعمال شده، اما ناموفق بوده و تورم و کمبود انرژی ناشی از آن می تواند اروپا را به زانو درآورد.

به گزارش در خبرها به نقل از اسپوتنیک، ویکتور اوربان، نخست‌وزیر مجارستان گفت: در حال حاضر 11000 تحریم علیه روسیه وجود دارد، اما تلاش‌ها برای تضعیف روس‌ها موفقیت آمیز نبوده است. برعکس، تورم شدید و کمبود انرژی ناشی از تحریم‌ها می‌تواند اروپا را به زانو درآورد.

اوربان گفت که اروپا باید سیاست تحریم‌های خود را تغییر دهد، زیرا در غیر این صورت شرایط دشوار می‌شود، خود قاره زندگی خود را گران‌تر کرد و وضعیت صنعت خود را پیچیده‌تر کرد.

وی گفت: شرایط به گونه‌ای است که انرژی در اروپا تمام شده است، باید آن را از جای دیگری به اینجا بیاوریم و انرژی که به اینجا می‌آید گران است.

او گفت که باید «با سبزها و بوروکرات‌های درگیر در بازی‌های ژئوپلیتیک مبارزه کرد» و آنها را متقاعد کرد که از منابع مختلف انرژی دست نکشند.

اوربان گفت: "به دلایل سیاسی، ما از استفاده از منابع مختلف انرژی خودداری می‌کنیم و در نتیجه زندگی خود را گران‌تر می‌کنیم و موقعیت صنعت خود را در رقابت جهانی پیچیده می‌کنیم." فقط این قاره زندگی را سخت می‌کند.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید