لواندوفسکی: آماده بازی با بایرن هستیم

مهاجم بارسلونا از درخشش با پیراهن این تیم در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است و تاکید کرد که آماده رویارویی با بایرن هستند.

به گزارش در خبرها و به نقل از اسپورت، روبرت لواندوفسکی شروعی توفانی در لیگ قهرمانان اروپا داشت. این بازیکن در نخستین بازی خود با پیراهن بارسلونا توانست برابر ویکتوریا پلژن هت تریک کند تا زمینه پیروزی ۵ بر یک تیمش را مهیا کند.

او بعد از بازی گفت: من احساس بسیار بزرگی دارم. لیگ قهرمانان اروپا همواره یک رقابت بزرگ است و بسیار مهم است که در آن عملکرد خوبی از خود نشان داد. صعود به عنوان تیم اول بسیار مهم است و باید نهایت تلاش خود را به کار برد.

لواندوفسکی درباره بازی بعدی برابر بایرن مونیخ گفت: به این بازی فکر نمی‌کنم اما بدون شک بازی سختی خواهد بود با این حال ما آماده این بازی هستیم. می‌خواهم بیشترین گل را با پیراهن بارسلونا به ثمر رسانم.

لواندوفسکی در فصل نقل و انتقالات تابستانی از بایرن مونیخ جدا شد تا پیراهن آبی اناری ها را برتن کند. او شروع بسیار خوبی در بارسلونا داشته است به طوری که در ۴ بازی که با پیراهن این تیم در لالیگا به میدان رفته ۵ گل به ثمر رسانده است و در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا هم هت‌تریک کرد.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید