موسوی: سعی داریم کاروان کیفی و مدال آور به استرالیا اعزام کنیم

دبیر فدراسیون پیوند اعضا از اعزام ۴۵ ورزشکار به مسابقات جهانی استرالیا خبر داد و گفت: با توجه به افزایش هزینه‌ها، سعی داریم کاروان کیفی و مدال آور به استرالیا اعزام کنیم تا جایگاه سومی خود را دوباره تکرار کنیم.

محسن موسوی در گفت وگو با در خبرها، اظهار کرد: مسابقات جهانی پیوند اعضا در سال ۲۰۲۱ قرار بود در آمریکا برگزار شود که به دلیل کرونا زمان برگزاری مسابقات تغییر کرد و به سال ۲۰۲۳ در استرالیا موکول شد، کاروان ایران با ۴۵ ورزشکار در ۱۱ رشته ورزشی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت که سعی داریم همانند دوره قبل جایگاه سومی خود را تکرار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در چه رشته‌هایی امید به کسب مدال دارید، گفت: دوومیدانی، تنیس روی میز، پتانک، دارت، اسکواش و بدمینتون به عنوان رشته‌های اصلی ما در مسابقات جهانی استرالیا هستند که بیشترین ورزشکاران اعزامی را دارد، با توجه به افزایش هزینه‌های اعزام ورزشکاران، سعی داریم این دوره کاروان کیفی و مدال آور به استرالیا بفرستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص پیرامون این پرسش که برای اعزام کاروان به مسابقات جهانی آیا با مشکل اعتباری مواجه هستید یا خیر؟ تصریح کرد: مشکل اعتباری همیشه وجود دارد اما سعی می‌کنیم موانع را برداریم تا دغدغه‌ای برای اعزام نداشته باشیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که نسبت به ۴ سال قبل که مسابقات جهانی در انگلستان برگزار شد، آیا تیم جوانگرایی شده است یا خیر؟ افزود: در طی این مدت استعدادهای جدیدی شناسایی و ترکیب تیم جوانگرایی شده است و شرایط بهتری نسبت به دوره قبل داریم.

موسوی در پایان پیرامون این پرسش که لیست نفرات اعزامی به استرالیا چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: تا پایان شهریور لیست کاروان اعزامی به استرالیا مشخص می‌شود و سپس از آبان اردوهای متمرکز رشته‌های اعزامی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید