نخستین کنگره «سبک زندگی سالم» برگزار می‌شود

سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، اولین کنگره سبک زندگی سالم را با هدف معرفی و بررسی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه سبک زندگی سالم، به همراه تخصیص امتیاز بازآموزی برگزار می‌کند.

به گزارش در خبرها، نخستین کنگره "سبک زندگی سالم" با هدف معرفی و بررسی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه سبک زندگی سالم، به همراه تخصیص امتیاز بازآموزی برگزار می‌شود.

دکتر محسن فاتح، معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در این خصوص گفت: گروه پژوهشی پزشکی مبتنی بر سبک زندگی سالم تصمیم دارد در راستای ترویج سبک زندگی سالم با هدف ابتلای کمتر افراد به بیماری‌های غیرواگیر، کاهش بار بیماری‌ و هزینه‌های اقتصادی ناشی از این نوع بیماری‌ها که ارتباط تنگاتنگی با سبک زندگی افراد دارند، نخستین کنگره "سبک زندگی سالم را برگزار کند.

دبیرخانه علمی کنگره سبک زندگی سالم، آمادگی خود را برای دریافت مقاله‌های علمی در زمینه محورهای کنگره با هدف ارائه به صورت شفاهی و پوستر، اعلام می‌کند. افزایش فعالیت بدنی؛ برقراری و تداوم روابط اجتماعی؛ تغذیه سالم؛ دوری از دخانیات و الکل؛ بهبود خواب؛ مدیریت استرس، محورهای نخستین کنگره "سبک زندگی سالم" اعلام شده است.

این کنگره ۲۷ تا ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. تمام علاقه‌مندان به حوزه سبک زندگی در رشته‌های مرتبط می‌توانند تا ۲۰ شهریور، مقاله‌های خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و ارسال مقاله می‌توانند به سایت کنگره به نشانی https://hlsc.jdtums.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۶۴۳۶۵-۰۹۰۵۴۶۴۲۳۲۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید