ترافیک نیمه‌سنگین در ۸ محور/ افزایش ترددها به سمت مرزهای عراق

عکس خبر تزیینی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از ترافیک نیمه‌سنگین در هشت محور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با در خبرها با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: حجم ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه آزادراه تهران - شمال محدوده انتهای آزادراه نیمه‌سنگین است.

وی ادامه داد:‌ ترافیک نیمه‌سنگینی در مسیر جنوب به شمال جاده هراز محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده شهر دماوند وجود دارد. همچنین این وضعیت در آزادراه قزوین - رشت محدوده شهر رودبار نیز مشابه است.

شیرانی در ادامه گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا پل حصارک و در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس نیز نیمه‌سنگین است. همچنین ترافیک نیمه‌سنگینی در محور ایلام - مهران محدوده‌های مهدی‌آباد و کنجانچم گزارش شده است.

شیرانی درباره انسداد احتمالی در محورهای مواصلاتی کشور گفت: تنها جاده شریانی مسدود کشور محور ریگان - ایرانشهر و تنها محور دارای انسداد فصلی جاده لاسم - ارجمند است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت محورهای منتهی به مرزهای خروجی کشور برای زائران اربعین نیز اظهار کرد: تردد به سمت این مرزها نسبت به روزهای قبل در حال افزایش است، اما در حال حاضر هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی در این محورها وجود ندارد. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز از آمادگی کامل در این خصوص برخوردار است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید