ام‌باپه: همه جام‌ها را می‌خواهیم

ستاره جوان پاری سن ژرمن تاکید کرد که این تیم به دنبال قهرمانی در همه جام در فصل جاری است.

به گزارش در خبرها و به نقل از اسپورت،پاری سن ژرمن در بازی نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف یوونتوس برود.

کیلیان ام‌باپه قبل از این بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هیچ بازی آسان نیست. همه باشگاه‌ها خود را تقویت کرده‌اند و با نهایت توان پای به لیگ قهرمانان می‌گذارند و به همین خاطر چند باشگاه شانس کسب عنوان قهرمانی را دارند. ما هم نهایت تلاش خود را برای پیروزی و قهرمانی به کار می‌گیریم. طبیعتا انگیزه بالایی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دیگر جام‌ها داریم.

او ادامه داد: همه کسانی که من را می شناسند به خوبی می‌دانند که می‌خواهم همه چیز را به دست آورم. وقتی وارد زمین می‌شویم نهایت تلاشم را برای موفقیت خود و تیم به کار می‌گیرم. برای پیروزی برابر یوونتوس هر تیمی به میدان می‌رویم.

ام باپه درادامه صحبت های خود به ستایش از دژان ولاهوویچ مهاجم یوونتوس پرداخت و گفت: او یک مهاجم باکیفیت است. این بازیکن خود را نشان داده است. مبالغه نمی‌گویم اگر بگویم که ولاهوویچ به یکی از مهاجمان باکیفیت و سرشناس در آینده تبدیل خواهد شد.

مهاجم پاری سن ژرمن در پایان گفت: بازی مهمی برابر یوونتوس داریم. این بازی در خانه و برابر هواداران است و باید نهایت تلاش‌مان را برای پیروزی به کار بگیریم تا فصل جدید را خوب آغاز کنیم.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید