دلایل افزایش تحرکات صهونیست‌ها در کرانه باختری چیست؟

یک عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین نسبت به عدم واکنش جامعه جهانی درباره تحولات فلسطین و ظلم به مردم انتقاد کرد و گفت: متاسفانه آن هایی که امروزه در مقام پی گیری هستند مثل حکومت خود مختار فلسطین هیچ اقدامی انجام نمی دهند و تحت تسلط برخی کشوهای عرب هستند که خود آن ها نیز تحت سلطه رژیم صهیونیستی می باشند.

عماد آبشناس در گفت‌وگو با در خبرها درباره تحولات اخیر در کرانه باختری و تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خوی نژادپرستانه‌ای دارد به گونه‌ای که طبق آخرین نظرسنجی‌ها حتی دو سوم مردم آلمان معتقدند که رژیم صهیونیستی دقیقا کاری که نازی ها با یهودی ها در آلمان انجام دادند را اکنون صهیونیست ها با مردم فلسطین انجام می دهند.

وی تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست یکی از دلایل این اقدامات انتخابات پیش رو است و می خواهند رأی تندروها را به دست آورند برای همین دست به چنین اقداماتی علیه مردم می زنند. متاسفانه شرایطی ایجاد کرده اند که هر بلایی سر مردم فلسطین بیاورند نه در داخل رژیم صهیونیستی و نه از سوی جامعه جهانی بازخورد و واکنشی ندارد.

این عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین همچنین بیان کرد: امروز جامعه جهانی کور، کر و لال نشسته و اهمیت نمی دهد چه اتفاقی برای مردم پیش می آید، دیدیم همین اتفاق در اروپا یا اوکراین رخ داد و چگونه جامعه جهانی واکنش نشان داده و شروع کرد به تحریم کردن روسیه در حالی که درباره ظلمی که همه این سال ها علیه مردم فلسطین اعمال می شود از سوی جامعه جهانی واکنشی مشاهده نمی کنیم.

آبشناس با تاکید بر این که انتخابات پیش رو و خوی نژادپرستانه از دلایل تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری است، گفت: متاسفانه آن هایی که امروزه در مقام پی گیری هستند مثل حکومت خود مختار فلسطین هیچ اقدامی انجام نمی دهند و تحت تسلط برخی کشوهای عرب هستند که خود آن ها نیز تحت سلطه رژیم صهیونیستی می باشند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی که امروزه حامی مردم فلسطین هستند از نظر میدانی فعلا دستشان کوتاه است، درباره ایران، لبنان، سوریه یا مردم یمن و عراق صحبت می کنیم آن ها فعلا دستشان کوتاه است و دسترسی به مردم فلسطین ندارند. تنها راهی که می توان به کرانه باختری رسید اردن است و متاسفانه اردن هم امروز یکی از عوامل همکار با رژیم صهیونیستی به شمار می آید که به سدی درباره کمک رساندن به مردم فلسطین تبدیل شده است. مگر این که از نظر سیاسی بخواهیم کاری را انجام دهیم که فعلا این حمایت به این شکل انجام می شود.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید