امیر حسینی: حاشیه اجازه نداد تیم ملی والیبال بهتر کار کند/ روحیه بازیکنان افت کرده است

پاسور سابق تیم ملی ضعف تیم ملی را شرایط روحی و روانی دانست که در نتیجه حواشی قبل از اعزام تیم به قهرمانی جهان به وجود آمده است.

به گزارش در خبرها، تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان سه بازی انجام داد که مقابل آرژانتین و مصر به پیروزی رسید اما در جنگ صدرنشینی برابر هلند شکست خورد تا در مرحله یک هشتم نهایی رقیب برزیل شود. دیدار این دو تیم ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پانزدهم شهریور برگزار می‌شود.

امیر حسینی، پاسور سابق تیم ملی درباره عملکرد تیم ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان به در خبرها گفت: بازیکنان بد کار نکردند اما مقداری از نظر روحی و روانی نسبت به لیگ ملت‌ها افت کرده‌اند که امیدوارم در بازی با برزیل برنده شوند.

او در مورد مشکل فنی تیم ملی در مرحله مقدماتی گفت: این همان تیمی است که در لیگ ملت‌ها هم بازی کرد. فکر می‌کنم مقداری اعتماد به نفس و عطش کم شده است. از طرفی در دفاع روی تور و دفاع داخل میدان نسبت به مسابقات قبل ضعیف عمل کردیم. امیدوارم در بازی با برزیل با تمهیدات کادر فنی این دو فاکتور اصلاح شود.

حسینی در مورد دیدار با برزیل در مرحله حذفی مسابقات گفت: برزیل تیم خوب و قدرتمندی است اما ضعف‌های زیادی دارد که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم و پیروز شویم. اگر سرویس‌های خوبی بزنیم و سرعت تیم برزیل را از کار بیندازیم، ‌توانایی پیروزی را داریم.

او در واکنش به قول بهروز عطایی سرمربی تیم ملی مبنی بر ارتقای جایگاه ایران نسبت به دور قبل مسابقات گفت: از نظر اسمی و بازیکنی نسبت به لیگ ملت‌ها بهتر شده و مصدوم‌هایمان اضافه شده‌اند. قطعا تیم باید بهتر کار می‌کرد اما مشکلاتی قبل از سفر به وجود آمد که در روحیه کل تیم تاثیرگذار بود. نمی‌شود از این قضیه گذشت اما آقای عطایی مربی خوبی است و می‌تواند این قضیه را جمع و جور کند.

والیبالیست باتجربه ایران در پاسخ به این سوال که منظورتان انتقادات آقای موسوی از شرایط تیم ملی است، گفت: حاشیه‌هایی قبل از اعزام به وجود آمد که خوب نبود. فدراسیون ما بد کار نکرده است و هر چه توان دارد برای تیم ما انجام می‌دهد. به نظرم جای این کار نبود. اگر والیبال را با فدراسیون‌های دیگر را قیاس کنید، متوجه می‌شوید چه کارهایی در والیبال انجام می‌شود که در سایر فدراسیون‌ها وجود ندارد. امسال تیم‌هایمان در رده‌های سنی مختلف به بازی‌های تدارکاتی و مسابقات اعزام شدند و فدراسیون سنگ تمام گذاشت. به نظرم زمان این کار نبود و در روحیه تیم اثر گذاشت.

حسینی در پایان گفت: امیدوارم تیم ما در مسابقه با برزیل پیروز از زمین بیرون بیاید و تمام این حواشی تمام شود.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید