والیبال لهستان را چه تیمی متوقف خواهد کرد؟

ملی پوش اسبق والیبال لهستان معتقد است که فرانسه و آمریکا می توانند مانع کسب مدال طلای والیبال لهستان در رقابت‌های جهانی شوند.

به گزارش در خبرها، تیم ملی والیبال لهستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان به مصاف تیم ملی والیبال تونس خواهد رفت. این رقابت ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران کار خود را دنبال می کند.

پلست لهستان در گزارشی به این بازی پرداخت و نوشت: یکشنبه برای مرحله یک هشتم نهایی مقابل تونس بازی می‌کنیم. برخی فکر می‌کنند باید در آخرین بازی گروهی مقابل آمریکا شکست می‌خوردیم تا مقابل کوبا بازی کرده تا مسیر آسان تری داشته باشیم. اکنون با برد در مرحله مقدماتی باید بار دیگر با آمریکا و بعدا احتمالا با برزیل بازی کنیم.

ادوارد اسکورک ملی پوش اسبق والیبال لهستان در خصوص این تحلیل گفت: به نظر من هیچ فایده‌ای ندارد که بفهمیم با چه کسی بازی کنیم بهتر است. اگر قرار بوده برای قهرمانی جهان بازی کنیم و این هدف است، نمی‌توانیم تصور کنیم که بهتر بود با این تیم بازی کنیم نه با آن تیم! برای من موضوع روشن است. ما در مرحله گروهی پیروز شده و صدرنشین شدیم. همان‌طور که گفتم، انتخاب رقبا برای من معنی ندارد.

این ملی پوش اسبق والیبال لهستان ادامه داد: تونس هرگز مشکل بزرگی برای تیم های اروپایی نبوده است. این دیدار برای من مقدمه‌ای برای بازی‌های بعدی خواهد بود که بسیار سخت هستند.

او در خصوص احتمال برخورد مجدد والیبال آمریکا با لهستان این‌بار در مرحله حذفی گفت: هر بازی متفاوت است. در آن بازی که ما بردیم آمریکایی‌ها بدون بازیکن اصلی خود در رقابت‌حاضر شدند. این یک نقطه ضعف بزرگ برای حریف بود. حالا میکا کریستنسون بازی خواهد کرد. اگر طلا می‌خواهیم باید برنده شویم.

او ادامه داد: مزیت بزرگ ما این است که در خانه بازی می‌کنیم. این تشویق به وضوح کمک کرده و برای ما اهمیت دارد. تیم لهستان کم کم دارد شخصیت می‌گیرد.

اسکورک در واکنش به اینکه چه تیمی احتمالا مانع کسب طلای لهستان در این رقابت‌ها خواهد شد؟ پاسخ داد: اول از همه، فرانسوی ها تیم بسیار پخته ای هستند که می توانند خطرناک باشند. علاوه بر این، آنها بسیار با تجربه هستند و بازیکنانی در تیم دارند که در رویدادهای بزرگ بازی کرده اند. همچنین آمریکایی‌هاهم خطرناک هستند.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید