جزئیات کلنگ‌زنی سومین پروژه «امید و افتخار»/سرمایه‌گذاری۲۵۰۰میلیاردی در نفر آباد

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: فردا شنبه عملیات اجرایی پروژهای خدماتی، رفاهی، ورزشی و پارکینگ در نفرآباد شهرری با اختصاص مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و عملیات اجرایی احداث ۵ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های قرارگاه جهادی مسکن با محوریت بخش خصوصی و بنیاد مسکن آغاز می‌شود.

حمیدرضا صارمی در گفت‌وگو با در خبرها، درباره کلنگ زنی پروژه نفرآباد در شهرری، اظهار کرد: پروژه‌ای که شنبه (۱۲ شهریور ماه) قرار است کلنگ زنی شود، در نفرآباد بوده و تاکنون چنین پروژه‌ای در محدوده شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم انجام نشده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته به دلیل اینکه تمام نگاه‌ها به توسعه شمال شهر تهران بود، یک بی عدالتی در سازمان‌های فضای شهر شکل گرفته و این بی عدالتی در قیمت مسکن نوساز در منطقه شهرری در مقایسه با شمال تهران وجود دارد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های شورای ششم شهر تهران و مدیریت فعلی شهری این بوده که به سمت کاهش فاصله طبقاتی شمال و جنوب تهران برویم، افزود: این کاهش فاصله با حرف که صورت نمی‌گیرد باید سرمایه‌گذاری انجام دهیم.

کاهش بی عدالتی در فضای شهری با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیاردی در شهرری

صارمی با اشاره به کلنگ زنی سومین پروژه «امید و افتخار شهرداری تهران» تصریح کرد: روز شنبه آغاز عملیات اجرایی پروژهای خدماتی، رفاهی، ورزشی و پارکینگ در نفرآباد شهرری با مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. ۵ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های قرارگاه جهادی مسکن با محوریت بخش خصوصی و بنیاد مسکن نیز آغاز می‌شود.

کلنگ زنی پروژه اقامتی_ورزشی ۵۰ میلیاردی با مشارکت آستان حرم حضرت عبدالعظیم

وی با بیان اینکه علاوه بر این یک پروژه اقامتی_ورزشی با مشارکت آستان حرم حضرت عبدالعظیم با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان، کلنگ زنی می‌شود، گفت: مجوز تمام این پروژه‌ها به طور کامل تهیه شده است.

بهره برداری ازتمام پروژه‌های خدماتی و زیرساختی شهری بین ۶ ماه تا دو سال

به گفته معاون شهردار تهران، تلاش ما این است که پروژه‌های زیرساختی را تا دوسال به پایان برسانیم منابع مالی آنقدر بوده و پول آن در اختیار سازمان نوسازی قرار گرفته است اما برخی از پروژه‌ها ممکن است ۶ ماهه هم به پایان برسد. درواقع ۶ ماه تا دو سال،تمام پروژه‌های خدماتی و زیرساختی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مسکونی نیز حدود ۲ سال زمان نیاز دارد، اضافه کرد: در بخش پروژه‌های زیرساختی، تمام منابع از طرف خود شهرداری تامین شده است. در بخش پروژه‌های مسکونی، با مشارکت بخش خصوصی و سایر نهادها هماهنگی‌ها انجام می‌شود.

صارمی خاطرنشان کرد: آورده شهرداری در بحث مسکن زمین و پروانه است و ساخت نیز توسط بخش خصوصی انجام می‌شود. اما در نفرآباد علاوه بر زمین و مسکن، منابع مالی از طرف شهرداری تامین می‌شود.


انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید