بررسی کیفی پروژه‌های طراحی سایت تابان شهر در سال 1400

در سال 1400 شرکت تابان شهر پروژه های طراحی سایت زیادی را تحویل داده است. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی سطح کیفی این پروژه‌ها بپردازیم. این پروژه‌های طراحی سایت همگی از حوزه‌های متفاوتی بوده‌اند که طراحی سایت تابان شهر را انتخاب کرده‌اند.

به گزارش در خبرها به نقل از تابان شهر، در ادامه به بررسی معیارهای مختلف برای سنجش کیفیت این پروژه‌ها می‌پردازیم.

طراحی سایت تابان شهر از نظر طراحی گرافیکی

در سال 1400 تابان شهر ثابت کرد که به عنوان یک شرکت طراحی سایت، از قدرت طراحی گرافیکی بسیار بالایی برخوردار است. طراحی مینیمال و به روز وب سایت تابان شهر در بین سایر شرکت های فعال در این حوزه خودنمایی می کند. با مشاهده وب سایت تابان شهر : tabaneshahr.com می‌توانید نوع طراحی سایت مینیمال و مدرنی را مشاهده کنید که در کمتر شرکت طراحی سایتی یافت می شود. بدون ساختار مقایسه ای بیش از حد، تصمیم گیری در مورد این موضوع را به شما می سپاریم که با جست و جوی کلمه طراحی سایت وارد سایت تابان شهر شوید و طراحی آن را با سایر سایت های موجود در آن صفحه مقایسه کنید. خودتان متوجه اختلاف آن ها می شوید.

این موضوع در پروژه های تابان شهر نیز به چشم می آید. تمامی پروژه هایی که در سال 1400 طراحی سایت آن ها توسط تابان شهر انجام شده است، از طراحی گرافیکی خوبی برخوردار بوده اند و مشتریان از بابت طراحی دقیقا به خواسته ای که داشته اند رسیده اند.

طراحی سایت تابان شهر از نظر کارایی و منطق

منظور از کارایی و منطق این است که هر المان در وب سایت شما با داشتن یک هدف خاص قرار داده شده باشد و آن هدف هم هموار سازی مسیر کاربر در جهت رسیدن به نیازش باشد. در پروژه هایی که در تابان شهر طراحی شده اند علاوه بر طراحی گرافیکی زیبا، طراحی المان ها به صورت منطقی و با توجه به نیاز کاربر صورت گرفته است. به عنوان مثال هر صفحه ای که طراحی می شود، نسبت به موضوعی که دارد، نوع شخصیت کاربری که قرار است وارد آن صفحه شود بررسی می شود و نیازهای او شناسایی می شود تا در آن صفحه به راحتی به خواسته خود برسد. در صفحه خدمات تابان شهر تمامی خدمات و زیر مجموعه های آن ها کاملا مشخص است و کاربرانی که وارد آن می شوند به راحتی می توانند خدماتی را که نیاز دارند شناسایی کنند و از آن ها استفاده کنند.

طراحی سایت تابان شهر از نظر مباحث تکنیکالی

تابان شهر به علت آن که خدمات سئو سایت و پشتیبانی سایت را نیز انجام می دهد، به مباحث تکنیکالی کاملا آشنا است؛ این موضوع باعث می شود که کیفیت پروژه های طراحی سایت تابان شهر از نظر مباحث تکنیکالی از جمله سرعت، ریسپانسیو بودن، سئو پذیریی و ... تضمین شده باشد. به نقل از مشتریان طراحی سایت تابان شهر، تمامی وب سایت هایی که تحویل گرفته اند از سرعت بسیار خوبی برخوردار بودند و عده کثیری از آن ها پس از اتمام پروژه طراحی سایتشان، فرآیند سئو خود را با تابان شهر پیش برده و می برند. به همین دلیل می توان گفت تمامی این پروژه ها از نظر سئو پذیر بودن نیز ایرادی ندارند. همچنین به گفته تابان شهر، ریسپانسیو بودن یکی از مهم ترین معیار های یک سایت خوب است؛ به همین دلیل در تمام پروژه های طرای سایتی که تابان شهر برعهده داشته است، ریسپانسیو بودن وب سایت رعایت شدده است.

طراحی سایت تابان شهر از دید مشتریان

در سال 1400 تابان شهر مشتریان متفاوتی در حوزه های مختلف برای طراحی سایت داشته است. طی تحقیقات انجام شده، درصد رضایتمندی مشتریان طراحی سایت تابان شهر با درصد رضایتمندی شرکت های طراحی سایت مقایسه شده است. 87 درصد از مشتریان تابان شهر از خدمات طراحی سایت آن رضایت کامل را داشته اند و حدود 74 درصد از شرکت های متفاوت طراحی سایت از خدمات آن ها رضایت داشته اند که این اعداد به خوبی نشان می دهد که تابان شهر توانسته است در سال 1400 رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب کند. در تصویر زیر می توانید به خوبی این موضوع را مشاهده کنید.

نتیجه گیری

در این مطلب که برای آگاهی شما عزیزان آماده کرده بودیم تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات دقیقی از آمار و سطح کیفی پروژه های طراحی سایت تابان شهر به شما عزیزان بدهیم. در این مطلب متوجه شدیم که قدرت و کیفیت طراحی سایت تابان شهر در چه اندازه است و از نظر مباحث تکنیکالی و طراحی گرافیکی و ... چه جایگاهی دارد. رعایت این نکات مهم در طراحی سایت برای تمامی شرکت های طراحی سایت بسیار مهم است و از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. به همین دلیل تمامی شرکت های فعال در این حوزه سعی می کنند تا در پروژه های خود این معیار ها را مد نظر قرار دهند. اما مسئله مهم ما این است که کدام شرکت می تواند این معیارها را به بهترین شکل انجام دهد که راه مقایسه‌ای آن را در بالاتر به شما گفته ایم. اگر این راه را پیدا نکردید، در کامنت های این مطلب از ما بپرسید.

انتهای رپرتاژ آگهی



پست های مرتبط

پیام بگذارید