پبام تسلیت سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

در خبرها/خوزستان سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن شفیعی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان و این دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش در خبرها، در متن پیام دکتر علی‌محمد آخوندعلی آمده است:

"انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی و نابهنگام حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سید محسن شفیعی مسئول محبوب و عزیز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان همه‌ی ما را مبهوت و عزادار نمود.

از دست دادن فرهیخته‌ای دانشمند چون ایشان حقیقتاً مصداق بارز ثلمه در اسلام است. مشارالیه پدر معنوی دانشگاهیان خوزستان، اعم از استاد، دانشجو و همیاران علمی بود.
مرحوم مغفور بدون شک تمام عمر گران‌قدر خود را در راه جهاد علمی در دو سطح جامعه و دانشگاه صرف نمود و راهنما و مراد همه‌ی کسانی بود که به هر دلیل به راهنمایی و همراهی ایشان نیاز داشتند. ثمره‌ی عمر شریف و نه چندان بلند ایشان به بار نشستن ارزش‌های اسلامی و انسانی و پرورش انسان‌های شایسته‌ای است که در ارکان دانشگاه‌های استان و مساجد، نقش‌محوری در توسعه فرهنگ اخلاق و دین‌مداری دارند.

اینجانب این ضایعه‌ی جان‌گداز را به حضرت آیت ا... شفیعی، بیت شریف ایشان، همه‌ی دانشگاهیان و مردم شریف استان خوزستان عرض تسلیت دارم و از خدای بزرگ علو درجات برای ایشان و صبر و سکینه الهی برای بازماندگان مسِئلت می‌نمایم."

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید