بردیف: انرژی اسدی به ما کمک کرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید تیمش رفته رفته به شرایط بهتری می‌رسد.

به گزارش در خبرها و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، قربان بردیف در نشست خبری بعد بازی با صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: نیمه اول چند فرصت داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم. نیمه دوم بهتر کار کردیم و توانستیم به گل برتری هم دست یابیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص تعویض‌هایش، افزود: من تصمیم می‌گیرم کدام بازیکن را چه زمانی تعویض کنم. امروز باید در خصوص بازی با صنعت نفت صحبت کنیم، نه بازی‌های گذشته.

بردیف خاطرنشان کرد: من از هواداران که از تیم حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم. همه ما حمایت هواداران را احساس می‌کنیم و رفته رفته به آن تیم مورد نظر دست می‌یابیم. به همین دلیل گفته بودم که هفته پنجم و ششم به آن هدف گذاری خواهیم رسید.

وی در خصوص دلایل عدم استفاده از شاهین ثاقبی، بیان کرد: شاهین به خوبی تمرین می‌کند و هیچ بحث دیگری وجود ندارد. قطعا این بازیکن هم در ادامه بازی خواهد کرد. شاید از برخی بازیکنان در زمان تغییر سیستم استفاده کنیم.

بردیف در خصوص صحبت‌های مربی رقیب در رابطه با تاکتیک تراکتور، گفت: با صحبت‌های مربی حریف موافق نیستم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما با بازیکنان در بین دو نیمه صحبت کردیم و نیمه دوم فعال‌تر شدند و توانستیم به هدف‌مان دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: صنعت نفت تیمی است که به خوبی دفاع می‌کند و در جا به جایی عرضی عملکرد خوبی دارد. هدف ما تعویض منطقه بازی و ایجاد فضا در بین مدافعان حریف بود. نیمه اول خوب عمل نکردیم، ولی نیمه دوم عملکردمان بهتر شد. وقتی اسدی را به خط حمله آوردیم، انرژی او به تیم کمک کرد.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید