بهترین مزایای خرید اینترنتی دوچرخه

این روزها بیشتر از هر روز دیگری در تلاطم جریان بازارهای آنلاین هستیم. این بازار محدود به محصولات خاصی نمی‌شود و می‌توانیم بیشتر محصولات مورد نیاز خود را سریع و بدون فوت وقت تهیه کنیم، حتی اگر قصدمان خرید دوچرخه کوهستان باشد!

به گزارش در خبرها به نقل از لوزی، به نظر شما آسان‌ترین راه برای خرید دوچرخه کوهستان چیست؟ فکر می‌کنید با خرید اینترنتی دوچرخه بیشتر سود می‌کنید یا زمانی‌ که مغازه‌ها را یکی‌یکی می‌گردید تا ارزان‌ترین دوچرخه را خریداری کنید؟ بگذارید پاسخ این سوال را با مقایسه خرید اینترنتی دوچرخه و روند خرید سنتی آن بیابیم. پس اجازه دهید این مقاله را با این سوال پیش ببرم که بهترین مزایای خرید اینترنتی دوچرخه چیست؟

معایب و مزایای خرید اینترنتی دوچرخه و خرید حضوری

خرید دوچرخه کوهستان در زمان کم‌تر یا با پول کم‌تر؟

خرید وسایلی مثل دوچرخه که برای این‌که بتوانید قبل از خرید، سوار آن شوید، (اگر اجازه‌ی این کار را به شما بدهند!) نیاز به مغازه‌ای خالی از مشتری دارد. اما اگر این فضا برایتان مهیا نباشد کلافه می‌شوید و بدون این‌که چیزی بخرید مغازه را ترک می‌کنید. هدر دادن کامل وقت!

اما این فقط شلوغی مغازه‌ها نیست که می‌تواند شما را از خرید دوچرخه کوهستان منصرف کند و تنها دستاورد شما هدردادن وقت باشد. فکر می‌کنید مغازه‌دار هم‌زمان می‌تواند به چند مشتری اطلاعات بدهد؟

بله درست است تنها یک نفر و اگر شما اولین نفری نباشید که وارد مغازه شده است باید مدت زمان زیادی منتظر بمانید تا اطلاعات مورد نظر را دریافت کنید.

حالا خرید اینترنتی دوچرخه را در نظر بگیرید. در خانه با لباس راحتی روی کاناپه دراز کشیده‌اید و در حالی‌ که چیپس می‌خورید در سایت‌های مختلف ورزشی، اقدام به خرید دوچرخه کوهستان می‌کنید.

  • اطلاعات کاملی درباره‌ی دوچرخه کوهستان به دست می‌آورید.
  • مدل‌های مختلف آن را روی سایت مشاهده می‌کنید.
  • معایب و مزایای آن را متوجه می‌شوید.
  • بدون فوت وقت و با پرداخت آنلاین، خرید اینترنتی دوچرخه را تکمیل می‌کنید.

این مسئله حتی در مورد محصولات دیگری مانند کتاب‌های اینترنتی بسیار ساده‌تر و خوش‌بینانه‌تر است. مهم نیست چه ساعتی از شبانه‌روز است ‌به محض این‌که هزینه را پرداخت می‌کنید می‌توانید از محصولِ خریداری‌ شده استفاده کنید.

چقدر به خرید اینترنتی دوچرخه اعتماد دارید؟

ممکن است تنها فکری که الان در ذهن دارید این باشد که بله سایت‌های کلاه‌بردار زیادی هم وجود دارند که پول زیادی از همکاران، دوستان و آشنایان شما دزدیده‌اند.

این یکی از معایب خرید اینترنتی‌ است که به‌ راحتی می‌توانید آن را حل کنید. وجود نماد اعتماد الکترونیکی و یا درگاه‌های پرداخت ایمن یا حتی این‌که یکی از دوستان و آشنایانتان آن سایت را به شما معرفی کرده باشد، همه راه‌کارهایی هستند که اعتماد را به سایت‌ها بازمی‌گردانند.

امکان مقایسه‌ی قیمت‌ها

خب اگر هنوز هم به خرید اینترنتی دوچرخه قانع نشده‌اید می‌توانم دلایل بیشتری برایتان بیاورم. فرض کنید از یک مغازه، قیمت دوچرخه کوهستان مورد نظر خود را می‌پرسید.

اکنون چه؟ بدون این‌که بتوانید این قیمت را با قیمت مغازه‌های دیگر مقایسه کنید دانستن آن کمکی به تصمیم‌گیری شما نمی‌کند. اما این موضوع را برای خرید اینترنتی دوچرخه در نظر بگیرید.

بگذارید مثال بزنم. سایت لوازم ورزشی لوزی را در نظر بگیرید:

  • وارد سایت lozi.shop می‌شوید.
  • لیست قیمت‌ها را مرتب می‌کنید.
  • مدل مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید.
  • مشخصات آن را می‌خوانید.
  • و در نهایت تصمیم می‌گیرید آن را خریداری کنید.

پس سری به سایت‌های دیگر هم می‌زنید و در نهایت قیمت مناسب و بهترین کیفیت را پیدا می‌کنید. به این ترتیب روند خرید دوچرخه کوهستان را در کم‌تر از 5 دقیقه انجام می‌دهید!

خرید دوچرخه کوهستان از هر کجای کشور!

بگذارید مزیت مورد علاقه‌ی خودم در خرید اینترنتی دوچرخه را برایتان توضیح دهم. خرید از شهرهای دیگر! بله نیازی نیست فقط از شهری که در آن زندگی می‌کنید خرید دوچرخه کوهستان را انجام دهید.

فرض کنیم در رشت زندگی می‌کنید. شما می‌توانید خیلی راحت خرید اینترنتی دوچرخه خود را مثلا از سایت لوزی انجام دهید تا دوچرخه مورد نظر شما از تهران برایتان ارسال شود بدون‌ این‌که حتی از تخت‌خواب خود خارج شده باشید!

این دسترسی به سایت‌های متنوع در همه جای کشور به شما کمک می‌کند که سایز و رنگ مورد نظر خود را راحت‌تر پیدا کنید یا حتی می‌توانید مدل مورد نظر خود را سفارش دهید تا به دستتان برسد.

حتی می‌توانید از طریق سایت‌ها برای دوستان و آشنایان خود خرید دوچرخه کوهستان را انجام دهید. نیازی نیست همراه او بروید. می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به او کمک کنید تا دوچرخه مورد نظرش را خریداری کند.

امکان بهره‌مندی از مشاوره رایگان

در نهایت ممکن است شما فردی باشید که تنهایی خریدکردن را دوست ندارد. در خرید اینترنتی این احساس به شما دست می‌دهد که خود را میان انبوهی از محصولات ببینید بدون‌این‌که کسی برای کمک به شما اقدام کند.

اما خب واقع‌بین باشیم. این‌طور نیست. به‌راحتی می‌توانید از پشتیبانی و مشاوره سایت‌ها استفاده کنید و در نهایت محصول مورد نظر خودتان را خریداری کنید. بهتر است این کار را نیمه‌های شب انجام ندهید!

با خرید اینترنتی دوچرخه موافق هستید؟

این‌ها تنها گوشه‌ای از مزایای خرید اینترنتی دوچرخه هستند. جالب است بدانید موضوعی در خصوص روانشناسی انسان وجود دارد که اگر دیگران کاری را انجام می‌دهند پس احتمال این‌که شما هم آن کار را انجام دهید بسیار بیشتر است.

این روزها با این‌که خرید اینترنتی بسیار همه‌گیر شده است باز هم بنا بر دلایل مختلفی تنها درصد کمی از کل جمعیت کشور خرید دوچرخه کوهستان را اینترنتی انجام می‌دهند.

اما این موضوع دلیل بر اشتباه‌بودن این امر نمی‌شود بلکه بسیاری از افراد، اطلاعات کاملی در این خصوص ندارند، یا نمی‌دانند چطور یک خرید اینترنتی را انجام دهند.

می‌توانید حتی تنها با ارسال این مقاله برای دیگران، آن‌ها را تشویق به خرید اینترنتی کنید تا از شلوغی بازارها و خیابان‌ها هم بکاهید. در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید خرید خود را حضوری انجام دهید یا اینترنتی.

انتهای رپرتاژ آگهی



پست های مرتبط

پیام بگذارید