محمدی: می‌خواهم در اروپا فوتبال بازی کنم/ پرتاب اوت از فاکتورهای فوتبالم است

مدافع ذوب‌آهن می‌گوید به اصفهان آمده است تا پیشرفت کند، پیراهن تیم ملی را بپوشد و در فوتبال اروپا بازی کند.

نادر محمدی در گفت‌وگو با در خبرها درباره انتقالش از تراکتور به ذوب‌آهن اظهار کرد: خوشحالم به ذوب‌آهن و تیم آقای تارتار آمدم. باشگاه ذوب‌آهن از نظر سخت افزاری و شخصیتی باشگاه بسیار خوبی است. ذوب‌آهن با مهدی تارتار به روزهای بسیار بهتری خواهد رسید و از این بابت مطمئن هستم. نمی‌خواهم درباره تراکتور صحبت کنم و امیدوارم این باشگاه در ادامه راه موفق باشد.

او ادامه داد: من به ذوب‌آهن آمدم تا پیشرفت کنم. می‌خواهم در اروپا فوتبال بازی کنم و پیراهن تیم ملی را بپوشیم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای من رخ دهد. خداراشکر هم تیم در شرایط خوبی است و خودم هم از نظر بدنی وضعیت مناسبی دارم و آماده‌ام. امیدوارم در هفته پیش‌رو اولین بردمان را به دست آوریم.

مدافع ذوب‌آهن درباره ۵ تساوی پشت سر هم تیمش گفت: سه تیم از این ۵ تیم در بالای جدول قرار داشتند و برای قهرمانی می‌جنگند. تراکتور و سپاهان خیلی هزینه کردند و پرسپولیس هم بسیار آماده است. تساوی مقابل این سه تیم بسیار خوب است و در ادامه راه متوجه می‌شوید چقدر این نتایج خوب بوده است. مطمئنا اولین بردمان را هم می‌آوریم.

او اضافه کرد: ذوب‌آهن سال گذشته در رده هفتم ایستاد و ما دوست داریم بالاتر از این باشیم. نیم نگاهی هم به آسیا داریم اما به هر چند تیم لیگ برتری بسیار متمول هستند و خرج کردند. رقابت با آن‌ها سخت است اما امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی در پایان لیگ کسب کنیم.

محمدی در پایان درباره مهارتش در پرتاب اوت‌های بلند گفت: پرتاب اوت یکی از فاکتورهای فوتبال من است. در تمرین زیاد روی این مساله کار نمی‌کنیم و فقط در جاگیری‌ها برنامه داریم و کار می‌کنیم.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید