مدیرروستا: ماجدی خواست استعفا ندهیم/ دیگر کمیته فنی وجود ندارد

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال می‌گوید که سرپرست وقت فدراسیون از آن‌ها خواست که با وجود نادیده گرفته شدن نظرشان در رد صلاحیت فنی اسکوچیچ، از سمت خود استعفا نکنند.

به گزارش در خبرها، علی اصغر مدیر روستا، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد درباره ادامه فعالیت این کمیته اظهار کرد: من فکر می‌کنم همه چیز تغییر کرده و دیگر کمیته فنی وجود ندارد.

او در واکنش به اظهارات قاسمپور که ممکن است کمیته فنی به فعالیتش ادامه دهد، گفت: من در جریان نیستم.

این عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا زمانی که هیات رئیسه با نظر آن‌ها درباره رد صلاحیت فنی اسکوچیچ مخالفت کرد، از سمتشان استعفا ندادند؟ توضیح داد: ما همان موقع قرار بود استعفا کنیم ولی به خاطر وضعیت فوتبال و تیم‌ملی که فدراسیون جو ناآرامی داشت، آقای ماجدی درخواست کرد که این کار را انجام ندهیم.

مدیر روستا درباره وظیفه مشورتی کمیته فنی فدراسیون فوتبال بیان کرد: درست است، ما وظیفه مشورتی داریم ولی هیات رئیسه باید این را در نظر بگیرد که اگر اعضای فنی در آن کمیته هستند، نظراتشان هم باید اجرا شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا اعضای کمیته فنی با آمدن تاج از سمتشان استعفا داده‌اند؟ اظهار کرد: هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده ولی فکر نمی کنم ادامه همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید