کلوپ: این بهترین نوع پیروزی است

سرمربی لیورپول پیروزی برابر نیوکاسل را که با گل دقایق پایانی خرید جدید تیم به ثمر رسید بهترین نوع پیروزی دانست.

به گزارش در خبرها و به نقل از دیلی میل، لیورپول در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس به سختی توانست که برابر نیوکاسل به پیروزی دست پیدا کند.

لیورپول در این بازی خانگی با یک گل از حریف خود عقب افتاد. فرمینیو در دقیقه ۶۱ گل تساوی را به ثمر رساند. بازی تا آخرین دقیقه با تساوی یک بر یک دنبال می شود که کاروالیو خرید جوان و جدید قرمز پوشان آنفیلد در دقیقه ۹۸ گل پیروزی را برای این تیم به ثمر رساند تا شاگردان کلوپ یک پیروزی ارزشمند و شیرین را به دست آورند.

کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت: این بهترین زمان برای زدن گل و پیروزی بود. زدن گل در چنین دقایقی همواره لذت بخش و خوشحال کننده است. پیروزی بسیار سختی را به دست آوردیم. نیوکاسل با انگیزه بالا و جنگندگی مثال زدنی بازی کرد.

او ادامه داد: ارائه فوتبال زیبا و ایجاد توازن در چنین بازی های سخت است. حتی بعد از آنکه نیوکاسل گل نخست را زد بازهم دروازه ما را تهدید کرد. باید آرامش خود را حفظ می کردیم و صبورانه بازی می کردیم. در نهایت کاروالیو در جشن تولدش یک گل ارزشمند به ثمر رساند. این بهترین نوع پیروزی است. گلزنی بعد از دقیقه ۹۰ بهترین واکنش از سوی یک تیم است. من بسیار خوشحال هستم.

کلوپ درباره کاروالیو گفت: او جوان بااستعدادی است و دومین گل خود را برای تیم ما به ثمر رساند.

سرمربی لیورپول در پایان گفت: پیروزی بزرگ و ارزشمندی را کسب کردیم. پیش از این هم برابر نیوکاسل به پیروزی دست پیدا کرده بودیم اما تیم در فصل جاری متحول شده است. بازیکنان باید برای پیروزی تا آخرین ثانیه ها به خود ایمان داشته باشند واین چیزی است که از آنها می خواهم اجرا کنند. ما نشان دادیم که در فوتبال هر چیزی ممکن است.

لیورپول با این پیروزی که به دست آورد ۸ امتیازی شد تا با آرسنال صدرنشین ۷ امتیاز اختلاف داشته باشد.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید