سازمان نقشه‌برداری در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرد

در آستانه هفتادمین سال تأسیس سازمان نقشه برداری کشور؛ این سازمان موفق شد رتبه برتر ارزیابی عملکرد در هفدهمین دوره جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۱ را کسب کند.

به گزارش در خبرها، هفدهمین دوره جشنواره شهید رجایی با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت با حضور برخی معاونان رییس جمهور، وزرا و استانداران برگزار شد.

در آئین برگزاری این جشنواره رئیس جمهور؛ با اهدای لوح به علی جاویدانه رئیس سازمان نقشه برداری کشور، از این سازمان به عنوان دستگاه برتر ارزیابی عملکرد در هفدمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه رئیس جمهور از زحمات و تلاش‌های ارزنده رئیس، مدیران و کارکنان سازمان نقشه‌برداری کشور در کوشش برای اعتلای کشور، اهتمام بر تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری"مدظله العالی" و برنامه های دولت مردمی قدردانی شده است.

در این جشنواره، ​وزارتخانه‌ها، ​سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی که حائز بالاترین امتیاز یا بیشترین رشد نسبت به سال گذشته در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی شده‌اند، معرفی شدند و از مسئولان دستگاه‌هایی که بهترین عملکرد را در اجرای شعار سال یعنی «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» و همچنین بهترین عملکرد را در کسب رضایت مردم، اجرای سند تحول دولت مردمی، بهره‌وری، ​قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ​تسهیل و ایجاد اشتغال، ارتقای فرهنگ سازمانی، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته‌اند، تجلیل شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه برداری کشور، برگزاری جشنواره شهید رجایی از سال ۱۳۷۶ آغاز شد که طی سال ۷۶ تا ۸۲ تنها به انتخاب کارکنان برتر دستگاه‌های اجرایی و از سال ۸۲ تا ۸۷ به انتخاب دستگاه‌های اجرایی نمونه نیز توجه شد.

از سال ۸۷ هم با تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری، تمرکز اصلی جشنواره بر استقرار نظام مدیریت در دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته بود.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید