استقبال گرم پرنده‌های ایالت آیووا از بایدن!

در سخنرانی جو بایدن در ایالت آیووا، پرنده‌ای لباس رئیس‌جمهوری آمریکا را کثیف کرد.

به گزارش در خبرها، به نقل از پایگاه خبری نیویورک پست، همزمان با آغاز سخنرانی نیم ساعته جو بایدن که در آن حمله روسیه به اوکراین را مقصر نرخ تورم سالانه ۸.۵ درصدی آمریکا دانست، پرنده‌ای این رئیس‌جمهوری آمریکا را مورد عنایت قرار داده و روی لباس او خرابکاری کرد.

بایدن لحظاتی پیش از اینکه هدف این پرنده قرار بگیرد، گفت: امروز اینجا هستم تا درباره اقداماتی صحبت کنم که برای کاهش هزینه زندگی خانواده‌های آمریکایی انجام می‌دهیم و اقداماتی در راستای قرار دادن مناطق روستایی‌نشین آمریکا در کانون تلاش‌ها برای ساخت آینده‌ای بهتر در آمریکا.

ظاهرا این رئیس‌جمهوری آمریکا متوجه لکه سفید رنگ بالای بج پرچم کشورش روی کت آبی رنگ خود نشد و ادامه داد که قرار است در تابستان امسال، میزان اتانول بیشتری را در بنزین مجاز اعلام کند.

بایدن از همه جا بی‌خبر پس از اتمام سخنرانی‌اش به خوش‌وبش با میهمانان پرداخت، اما هیچ یک از آنان او را از این "لکه ننگ" آگاه نکردند.

بایدن این سفر را با این هدف انجام داده بود تا از یک تغییر قانون در سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا خبر دهد که به موجب آن، میزان اتانول مجاز در بنزین از ۱۰ درصد به ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

بایدن افزایش شدید نرخ تورم را ناشی از حمله روسیه به اوکراین توصیف کرد، اما این در حالیست که قیمت اجناس در آمریکا از حدود یک سال پیش در حال افزایش بوده است. منتقدان این مسئله را ناشی از سیاست‌های بایدن و افزایش هزینه‌های دولت وی می‌دانند.

یک نظرسنجی اخیر شبکه خبری سی‌بی‌اس نشان داد که حدود ۶۹ درصد مردم بالغ در آمریکا از عملکرد بایدن در مدیریت تورم ناراضی هستند. بایدن حتی در میان طرفداران حزبش هم با نارضایتی روبرو بوده و ۴۱ درصد دموکرات‌ها اعلام کردند که از عملکرد وی در این زمینه راضی نیستند.

علاوه بر این پرنده دقیق و تیزبین، انسان‌ها هم به ورود بایدن به ایالت آیووا اعتراض کردند. این ایالت در انتخابات ۲۰۲۰ نشان داد که طرفدار دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق و نامزد انتخابات ۲۰۲۰ است و آرای ترامپ در این ایالات هشت درصد بیشتر از بایدن بود.

گروهی از حامیان ترامپ با بنرهایی علیه بایدن از کاروان او و همراهانش استقبال کردند.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید