یونایتد با اریک تن‌هاگ به توافق رسید

سرمربی جدید تیم منچستریونایتد اریک تن هاگ هلندی خواهد بود.

به گزارش در خبرها و به نقل از تایمز، منچستریونایتد با اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس آمستردام برای امضای قراردادی چهار ساله به توافق رسید. اکنون توافق اصولی بین دو طرف وجود دارد اما هنوز قرارداد به صورت رسمی امضا نشده است. خاطرنشان می شود تا زمانی که آژاکس در فینال جام حذفی هلند به مصاف آیندهوون می‌رود، هیچ اطلاعیه رسمی منتشر نخواهد شد. به این ترتیب این مربی در تابستان هدایت یونایتد را بر عهده خواهد گرفت و ۴ سال روی نیمکت شیاطین سرخ خواهد بود. چالش اصلی او رساندن یونایتد به قهرمانی در لیگ برتر است. اتفاقی که بعد از رفتن سر الکس فرگوسن در این باشگاه رخ نداده است.

سرمربی موقت منچستریونایتد رالف رنگنیک آلمانی است که در ماه دسامبر از سمت سرپرستی ورزش و توسعه در باشگاه لوکوموتیو مسکو کنار رفت. قرارداد او تا پایان فصل جاری اعتبار دارد. تحت هدایت رالف رانگنیک، این باشگاه با ۵۱ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد.

اریک تن هاگ از سال ۲۰۱۷ هدایت آژاکس را برعهده داشت و تحت رهبری او این باشگاه دو بار قهرمان هلند و جام حذفی این کشور شده است. در فصل ۱۹ - ۲۰۱۸، این سرمربی تیم آژاکس آمستردام را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند و موفقیت بزرگی را به دست آورد ولی با شکست برابر تاتنهام از رسیدن به دیدار نهایی رقابت‌ها بازماند.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید