برگزاری مسابقه‌ای برای تشخیص صحیح اوتیسم

از سوی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز مسابقه تحلیل داده‌های تصویربرداری تشدید مغناطیسی عملکردی به‌منظور کمک به تشخیص صحیح اختلال طیف اوتیسم برگزار می‌شود.

به گزارش در خبرها، "تحلیل داده‌های تصویربرداری تشدید مغناطیسی عملکردی با محوریت سامانه‌های تشخیصی به کمک رایانه (CAD)" عنوان مسابقه‌ای است که در زمینه تکنولوژی تصویربرداری عملکردی مغز به‌ویژه تصویربرداری تشدید مغناطیسی عملکردی (fMRI)برای پنجمین بار و در راستای ایجاد پیوند بین پژوهشگران حوزه‌های پزشکی و حوزه‌های مهندسی توسط آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز برگزار می‌شود.

این مسابقه از سوی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز به منظور کمک به تشخیص صحیح اختلال طیف اوتیسم (ASD) در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و ثبت‌نام در این رقابت از ۱۰ فروردین آغاز شده و تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. شرکت برای تمامی محققان آزاد است.

این رویداد با هدف آشنا شدن پژوهشگران با فناوری rs-fMRI برای ارائه سامانه‌هایCA، مشارکت، همکاری و هم افزایی بین رشته‌ای، تلفیق تجربه‌های با ارزش افراد خبره‌ جهت امکان کاربردی کردن سامانه‌های CADدر دو مرحله حضوری و غیرحضوری اجرا خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی مرکز ملی نقشه برداری مغز، در مرحله اول داده‌هایی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت که موظفند بر اساس شیوه‌نامه، عمل و نتایج را ارسال کنند و در نهایت تیم‌های برگزیده به مرحله حضوری راه خواهند یافت.

اهدای جوایز این رویداد در ششمین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران تیرماه ۱۴۰۱ انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید