کوهیان: احکام کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال درست نبود/ جنگیدیم!

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از نظر من احکام کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال برای ما و تیم حریف درست نبود.

به گزارش در خبرها، فرزاد کوهیان سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان بعد از کسب دومین پیروزی مقابل نظم‌آوران سیرجان در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، توضیح داد: متاسفانه بازی برای ما سخت شد. نبود سجاد و از دست دادن فرید در کوارتر نخست ریتم بازی ما را بهم ریخت و روندی که مد نظرمان بود را طی نکردیم.

او ادامه داد: البته رفته‌رفته با تعویض‌ها و به کار گرفتن برنامه‌های مختلف به بازی برگشتیم و هرچه از زمان بازی می‌گذشت بازیکنان ما با شرایط پیش آمده کنار آمدند و خوشبختانه به برد رسیدیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی برای اتفاقات بازی نخست دو تیم نیز گفت: از نظر من حکم کمیته انضباطی با جرایم مرتکب شده توسط بازیکنان خارجی حریف متوازن نبود. از نظر من باید احکام سنگین‌تری برای آن‌ها صادر می‌شد. از طرف دیگر حکمی که برای بازیکنان ما صادر شد سنگین بود، در حالی که رفتار بازیکنان آن‌ها جرم سنگین‌تری بود.

او در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسید در اواسط کوارتر چهارم شکست را پذیرفته است، توضیح داد: در حقیقت اینطور نبود، سعی داشتیم به بازی برگردیم و نتیجه را به سود خود رقم بزنیم که این اتفاق هم خوشبختانه رخ داد.

کوهیان در پاسخ به این سوال که برنامه ذوب‌آهن برای بازگشت به بازی در دقایق پایانی کوارتر چهارم چه بود؟ اظهار کرد: فقط جنگیدیم.

او درباره نظر خود راجع به عملکرد جانشینان سجاد مشایخی و فرید اصلانی نیز گفت: در ابتدای کار همانطور که گفتم نبود این دو بازیکن ما را شوکه کرد، اما رفته رفته با شرایط بازی هماهنگ شدیم و از عملکرد آن‌ها راضی هستم.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید