قزاقستان، ازبکستان و هند سخت‌ترین رقبای هندبالیست‌های نوجوان در آسیا

مربی تیم ملی هندبال دختران نوجوان گفت: حریفان همه تلاش کرده‌اند و می‌خواهند سهمیه جهانی بگیرند اما قزاقستان، هند و ازبکستان مهمترین حریفان ما خواهند بود.

فاطمه محمدخانی در گفت و گو با در خبرها، در خصوص اعزام تیم ملی هندبال دختران نوجوان به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: آخرین اردو ملی‌پوشان از ۱۹ اسفند آغاز شد و ۲۵ اسفند تمام می‌شود. به امید خدا ۲۶ اسفند راهی قزاقستان محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم شد.

مربی تیم ملی هندبال دختران نوجوان در خصوص میزان آمادگی بازیکنان گفت: شرایط بازیکنان خیلی خوب است. آنها تمرینات خود را انجام داده‌اند و با آمادگی خوبی راهی مسابقات خواهند شد. امیدواریم که در مسابقات خوش بدرخشند.

‌محمدخانی در ادامه در خصوص رقبای تیم ملی گفت: قزاقستان، ازبکستان، سوریه و هند رقبای ما در این مسابقات هستند. حریفان همه تلاش کرده‌اند و می‌خواهند سهمیه جهانی بگیرند اما قزاقستان، هند و ازبکستان مهمترین حریفان ما خواهند بود.

وی گفت: ما هم برای گرفتن سهمیه قهرمانی جهان تلاش می‌کنیم. بازیکنان ما هم انگیزه خوبی برای کسب سهمیه دارند و باید ببینیم در مسیر مسابقات چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی در خصوص کسب سهمیه قهرمانی جهان گفت: بازیکنان با توجه به‌ تمریناتی که داشته‌اند به هماهنگی خوبی رسیده‌اند. آنها بعد از کسب سهمیه جهانی تیم جوانان روحیه خوبی پیدا کرده‌اند و ۱۰۰ درصد این سهمیه باعث ایجاد انگیزه مضاعف در آنها شده است. به امید خدا تیم ما هم سهمیه بگیرد و سربلند شویم.

مربی تیم ملی هندبال دختران نوجوان در ادامه گفت: ۵ بازیکن نوجوان ما همراه تیم جوانان به قزاقستان اعزام شدند که تجریه خوبی برای آنها بود و حکم دیدارهای تدارکاتی را داشت. فکر می‌کنم آنها در مسابقات پیش رو باتجربه‌تر عمل می‌کنند و به امید خدا به نتیجه دلخواه دست می‌یابیم.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید