پاکدل: ناکامی هندبال زنان در قونیه را نباید گردن پوچه‌دیاز انداخت

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در تلاشیم تیم ملی مردان دو تورنمنت خارجی داشته باشد، صربستان و روسیه کشورهایی هستند که آنها را رصد می‌کنیم و مطمئن باشید که تغییری در کادر فنی هندبال زنان نخواهیم داشت.

علیرضا پاکدل در گفت و گو با در خبرها، در مورد برنامه تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: دو سه روز قبل برنامه خوبی ویوویچ با کمیته مسابقات داشت و برنامه خود را اعلام کرد. ما هم برنامه لیگ را براساس برنامه سرمربی تیم ملی بستیم.

رئیس فدراسیون پاکدل در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم تیم ملی مردان دو تورنمنت خارجی داشته باشد. صربستان و روسیه کشورهایی هستند که آنها را رصد می‌کنیم. تورنمنت‌هایی که در کشورهای مختلف برگزار می‌شود را بررسی می‌کنیم‌ تا ببینیم کجا هستند. برخی از کشورها پاسخ منفی داده اند برخی را هم هنوز دنبال می‌کنیم.

وی گفت: کار سختی است اما می‌خواهیم در روزهای ihf (تقویم مسابقات فدراسیون جهانی هندبال) چند کشور را به ایران بیاوریم. قطر و عراق اعلام کرده‌اند نمی‌توانند بیایند ولی روی این موضوع کار می‌کنیم. امیدواریم در هفته اول روزهای ihf یک تورنمنت داشته باشیم و همچنین تیم را به چند تورنمنت دوستانه اعزام کنیم.

وی در خصوص کادر فنی تیم ملی زنان نیز گفت: تا اکنون که بنا بر اعزام تیم ملی هندبال زنان به مسابقات قهرمانی آسیا نداریم اما اگر بخواهیم اعزام کنیم با همان کادر فنی که به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام شد تمرین خواهند کرد.

وی در ادامه در مورد عملکرد کادر فنی در مسابقات کشورهای اسلامی گفت: ناکامی یا نتیجه ضعیف تیم زنان در قونیه را نباید گردن ظهرابی یا پوچه‌دیاز بیندازیم. به نظر من اتفاقات قونیه را نباید کارشناسی کنیم چون ۱۷ یا ۱۸ روز قبل شروع مسابقات مشخص شد که تیم اعزام می‌شود. اگر به خود من بود این تیم را به مسابقات اعزام نمی‌کردم.

وی گفت: در این شرایط هر مربی که بود هم نمی‌توانست معجزه کند. بازیکنان اردیبهشت مسابقات لیگشان تمام شده بود و استراحت بودند. بعد به یکباره آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و بعد دو هفته عازم قونیه شدند. انصافا هم گروه سختی داشتند. کامرون با تیمی آمده بود که از قهرمانی جهان هم قوی‌تر بود. آذربایجان هم که تکلیفش مشخص است و در سطح اروپا بازی می‌کند. انتظار نبود که در این شرایط این دو تیم را ببریم.

پاکدل گفت: برخی شیطنت می‌کنند و این نتیجه را به عملکرد ضعیف پوچه‌دیاز نسبت می‌دهند. ظهرابی و پوچه‌دیاز فقط دو هفته کنار تیم بودند و شناختی نداشتند. تا همین اکنون هیچ بنایی برای تغییر در کادر فنی نداریم.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید