کارشناسی داوری دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس

رضا کرمانشاهی معتقد است مهدوی قضاوت خیلی بدی را در دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس داشت.

رضا کرمانشاهی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با در خبرها در خصوص قضاوت مهدوی در دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس که با پیروزی ۲ بر یک سرخپوشان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران همراه بود، اظهار کرد: قضاوت داور اصلا خوب نبود و ۳ اشتباه تاثیرگذار داشت. او در نیمه نخست همراه با کمک‌هایش خوب قضاوت کردند اما از وقت‌های اضافه نیمه نخست تا پایان بازی اشتباه‌های متعددی را از داور و کمک‌هایش شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در لحظات پایانی نیمه نخست، پرسپولیس توسط لوکادیا به گل رسید که کمک داور نخست این گل را آفساید اعلام کرد. این تصمیم داوری اشتباه بود زیرا در تصاویر مشخص است که مهاجم پرسپولیس از پشت مدافع حرکت می‌کند و آفسایدی در کار نبود.

کرمانشاهی در خصوص صحنه‌های حساس نیمه دوم هم گفت: پنالتی و اخراج اعلام شده توسط مهدوی روی حرکت لوکادیا درست بود زیرا مدافع نفت با هول دادن، مهاجم پرسپولیس را سرنگون می‌کند و کارت زرد دوم و پنالتی صحیح بود. در دقیقه ۵۸، مرتضی پورعلی‌گنجی روی مهاجم نفت مسجدسلیمان خطا کرد و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد اما مهدوی با وجود نزدیک بودن به صحنه، اشتباه کرد.

این کارشناس داوری در پایان درباره گل دوم پرسپولیس نیز بیان کرد: گل دوم پرسپولیس آفساید بود زیرا در هنگام ارسال توپ توسط اسماعیلی‌فر، لوکادیا در منطقه آفساید قرار دارد و باز هم تیم داوری در این صحنه نتوانست تصمیم درست را بگیرد.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید