مورایس: مشکل سپاهان عاطفی نیست / از وینگرهایم راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید از کار وینگرهای تیمش رضایت ندارد.

به گزارش در خبرها، خوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی آلومینیوم اراک که با تساوی بدون گل همراه بود، اظهار کرد: بازی به صورتی که می‌خواستیم شروع شد و بازیکنانم تلاش داشتند گل بزنند و موقعیت گل نیز داشتیم اما نشد کاری که بلد بودیم را انجام دهیم.

وی با بیان این که باتوجه به مشکلاتی که در خط هافبک داشتیم، سعی کردیم از فرشاد احمدزاده به عنوان یک بازیکن خوب استفاده کنیم تا مهاجمان را تغذیه کند، افزود: با این کار قصد داشتیم برای تیم ما فرصت ایجاد کند. در نیمه دوم نیز ۱۵ دقیقه اول خوب نبودیم و در ۱۵ دقیقه آخر بسیار خوب بازی کردیم. مساوی یک نتیجه خوب برای آلومینیوم و یک نتیجه بد برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در برخی از لحظات، رفتارهای عجله‌ای از بازیکنان دیدیم و حتی توپ با سرعت خوبی روی چمن حرکت نمی‌کرد که دلیل آن کیفیت چمن بود.

وی بیان کرد: توقف لیگ می‌تواند لحظه خوبی باشد تا برای مشکلات راه حل پیدا کنیم. در این مدت کار می‌کنیم و من از کار وینگرها راضی نیستم. اگر بخواهم به این ۶ بازی نگاه کنیم، ۵ گل‌ دریافت کرده‌ایم و از سازماندهی تدافعی تیمم راضی هستم. البته سود از موقعیت بالا نبود و از این لحاظ ناراضی هستم.

مواریس عنوان کرد: هیچ تغییری سریع انجام نمی شود و من هم کسی نیستم که مکررا بازیکن را عوض کنم و برای بازیکنان دنبال پست جدید باشم. ما فقط دنبال ساختار بهتر هستیم.

وی درباره احتمال اضافه شدن یک مربی ایرانی به کادر سپاهان نیز خاطر نشان کرد: کمک مربی کسی نیست که برود داخل زمین و گل‌بزند. البته فکر نمی‌کنم مشکل ما ارتباط عاطفی باشد. آیا بقیه تیم‌ها که مساوی می‌کنند و نمی‌برند مشکل عاطفی دارند؟

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید