غلامی: داور را قسم دادم اما قبول نکرد/ فقط عدالت و حق را می‌خواهیم!

عارف غلامی به تصمیم داور مسابقه برای گرفتن خطای پنالتی به سود نساجی اعتراض کرد.

به گزارش در خبرها، عارف غلامی بعد از برتری سه بر یک استقلال مقابل نساجی، با اشاره به خطایی که منجر به اعلام پنالتی برای نساجی شد، گفت: به تیم حریف و خودمان خسته نباشید می‌گویم. ۱۰ دقیقه زودتر از تیم آمدم. امیدوارم دلیلش را بدانید. برای همین صحنه پنالتی که رخ داد. تصمیم گرفته بودم درباره داوری صحبت نکنم. همانطور که می‌بینید این تصمیمات ادامه‌دار است. ۹۰ دقیقه تیم دویده که بدون گل خورده بازی را تمام کنیم، روی صحنه‌ای که دستم به بازیکن حریف نخورده، برای آن‌ها پنالتی گرفت و کلین شیت ما از بین رفت. ما هم اهدافی داریم. تا همین الان، پنج شش اشتباه تاثیرگذار علیه ما گرفته شده است. ما هیچ چیز بیشتری نمی‌خواهیم. ما خواهان عدالت و حق هستیم. بی‌احترامی نکردیم و حرفی نزدیم.

مدافع استقلال ادامه داد: یک جاهایی صحنه‌ها از دید داور دور است اما واضح‌تر از این نیست که. دو سال بعد همین دوستان قضاوت می‌کنند و می‌گویند با چشم دیده نمی‌شد.

او در واکنش به اینکه به اعتقاد او خطایی رخ نداده بود گفت: آن صحنه پنالتی نبود. من او (داور) را قسم هم دادم اما قبول نکرد. خیلی روشن بود.

عارف غلامی خاطرنشان کرد: من فقط آمده بودم همین صحبت را کنم. مستند شده است. هر بازی یکی، دو صحنه داریم که داور علیه ما می‌گیرد. اگر در شلوغی محوطه جریمه باشد و نبیند مشکلی نیست اما از این واضح‌تر نبود. می‌گوییم احترام بگذاریم و چیزی نگوییم اما هر هفته ادامه دارد. با ما لج می‌کنند و تصمیمات علیه ما است. هر هفته دعوا است.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید