مهاجری: روز سختی برابر پرسپولیس خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فوتبال، هویت و کیفیت تیم پرسپولیس نیازی به صبحت ندارد و فردا روز سخت و پرفشاری را برابر پرسپولیس خواهیم داشت.

به گزارش در خبرها، رضا مهاجری در نشست پیش از بازی با تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: لیگ رفته رفته شکل خود را پیدا می‌کند و خوشبختانه در این ۵ هفته تیم ما با صرف فعل خواستن و زحماتی که کشیده است فوتبالی بازی می‌کند که رضایت هواداران فوتبال فهم را جلب کند.

وی افزود: اول فصل قول دادیم که بتوانیم فوتبال خوبی بازی کنیم و در کنار این بازی خوب، نتایجی بگیریم که مثل سنوات گذشته دغدغه‌ای بابت سقوط نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هنوز ۵ هفته از لیگ گذشته واتفاقات مختلفی می‌تواند تا پایان لیگ رخ دهد. ما می‌توانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم اما اگر تمرکز خود را از دست دهیم ممکن است شرایط بدی را تجربه کنیم.

مهاجری عنوان کرد: با تلاشی که در تیم است به روزها و هفته‌های آینده لیگ امیدوار هستم و از تیم ما بیش‌تر خواهید شنید. پیروزی در بازی صنعت نفت آبادان را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

وی افزود: فوتبال، هویت و کیفیت تیم پرسپولیس نیازی به صبحت ندارد و فردا روز سخت و پرفشاری را برابر پرسپولیس خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدواریم فردا یک بازی تماشاگرپسند را شاهد باشیم و بتوانیم در برابر پرسپولیس حقانیت فوتبال خودمان را ثابت کنیم. حضورتماشاگران پرشور تیم ما را در بازی فردا بسیار کمک خواهد کرد.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید