کاپیتان والیبال لهستان پس از شکست آمریکا: چنین بازیکنان شگفت انگیزی داریم!

تیم ملی والیبال لهستان در رقابت‌های قهرمانی جهان والیبال، آمریکا را شکست داد.

به گزارش در خبرها، در جریان مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان، تیم ملی والیبال لهستان در یک بازی بسیار حساس به مصاف والیبال آمریکا رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یابد.

این پیروزی برای والیبال لهستان در حالی به دست آمد که این تیم در حضور تماشاگران خود توانست والیبال آمریکا را با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲ شکست دهد.

فدراسیون جهانی والیبال پس از این بازی نوشت: مدافعان میانی لهستان با نمایش‌های خیره‌کننده، موفق شدند تیم‌شان را مقابل آمریکا پیروز کنند. لهستان به شدت توسط آمریکا به چالش کشیده شد. پس از شروع قدرتمند والیبال لهستان و جلو افتادن دو ست، لهستانی‌ها دیدند که آمریکایی‌ها بازگشتند تا نتیجه ست‌ها برابر دو شود. در نهایت، تیم میزبان تیم برتر میدان بود و موفق شد به پیروزی برسد. تسلط بر میانه یکی از کلیدهای پیروزی لهستان مقابل آمریکا بود.

کورک پس از این پیروزی گفت: آمریکا تیم بزرگی است. بعد از ست دوم اجازه دادیم سطح بازی‌مان پایین بیاید و باید دوباره بازی خود را پیدا می‌کردیم. این بازی یک نمایش شگفت انگیز از کار تیمی ما بود، ما چنین گروه و بازیکنان شگفت انگیزی داریم.

فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: راسل ملی پوش والیبال آمریکا با ۲۴ امتیاز پربازده‌ترین بازیکن زمین بود.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید