شکست منچستریونایتد و رم در هفته اول لیگ اروپا

هفته اول لیگ اروپا برگزار شد و مدعیان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش در خبرها، در جریان رقابت‌های لیگ اروپا تیم فوتبال آرسنال به مصاف تیم زوریخ رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید. مارکینیوش و ادی انکتیا در دقایق ۱۶ و ۶۲ برای آرسنال گلزنی کردند. همچنین تک گل فوتبال زوریخ از روی پنالتی توسط کریزیو به ثمر رسید.

تیم فوتبال آاس رم دیگر تیمی بود که در هفته اول این مسابقات به مصاف حریف خود رفت. رم مقابل لودوگورتس قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد. الدور شومورودوف در دقیقه ۸۶ برای رم گلزنی کرد اما در طرف مقابل کائلی و نوناتو در دقایق ۷۲ و ۸۸ برای تیمشان گلزنی کردند تا رم در هفته اول این مسابقات شکست بخورد. این شکست د رحالی برای رم ثبت شد که این تیم در هفته اول لیگ اروپا در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم بلغارستانی لودوگورتس رفته بود. با این نتیجه شاگردان ژوزه مورینیو فصل جدید لیگ اروپا را با شکست آغاز کردند.

در دیگر بازی برگزارشده در هفته نخست این مسابقات، تیم فوتبال منچستریونایتد در اولین دیدارش در خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب سوسیداد شد. تک گل حریف منچستر توسط بریس مندز از روی نقطه پنالتی زده شد. شاگردان اریک تن‌هاخ که در لیگ برتر نتایج خوبی را به دست آورده بودند در هفته اول لیگ اروپا موفق نشدند حریف خود را شکست دهند.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید