فقط یک چهارم انگلیسی‌ها تراس را بهتر از جانسون ‌می‌دانند

نظرسنجی‌ تایمز نشان داد که تنها ۲۳ درصد انگلیسی‌ها معتقدند تراس بهتر از جانسون خواهد بود.

به گزارش در خبرها به نقل از اسپوتنیک، بر اساس نظرسنجی یوگاو که به سفارش روزنامه تایمز انجام شد، کمتر از یک چهارم شهروندان بریتانیا بر این باورند که لیز تراس، نخست وزیر جدید، کار بهتری نسبت به سلف خود، بوریس جانسون، انجام خواهد داد.

تنها ۲۳ درصد از پاسخ دهندگان معتقد بودند که لیز تراس بهتری از جانسون خواهد بود. همین درصد از مردم معتقد بودند که تراس احتمالاً بدتر از جانسون عمل می کند، در حالی که ۴۰ درصد از رای دهندگان گفتند که معتقدند که او "بسیار مشابه" جانسون خواهد بود

تنها ۱۸ درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که تراس سیاست درستی در بخش انرژی خواهد داشت، ۳۸ درصد با این گفته مخالف و ۴۴ درصد اعلام کرده اند که بلاتکلیف هستند.

علاوه بر این، در پاسخ به این سوال که چه کسی نخست وزیر بهتری خواهد بود، ۲۵ درصد از پاسخ دهندگان از تراس حمایت کردند، در حالی که ۳۲ درصد رهبر حزب کارگر بریتانیا، کر استارمر را ترجیح دادند.

این نظرسنجی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه انجام شد. نظرسنجی یوگاو که روز دوشنبه انجام شد نشان داد که نیمی از بریتانیایی‌ها از انتخاب تراس به عنوان نخست وزیر جدید ناراضی بودند، در حالی که تنها ۴ درصد از پیروزی او بسیار خوشحال بودند.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید