هاست پرسرعت و تاثیر آن بر سئو و افزایش فروش وب سایت

هاست پرسرعت این روزها یکی از مهم ترین مواردی است که دیجیتال مارکترها و مدیران وب سایت به اهمیت آن در سئو و بهینه‌سازی سایت پی برده‌اند و همواره سعی بر خرید هاست با کیفیت و پشتیبانی مناسب دارند تا بتوانند در کنار آن با رعایت نکات سئو باعث بهبود رتبه‌های کلمات کلیدی خود در گوگل شوند.

به گزارش در خبرها به نقل از مشهد هاست، اگر قصد دارید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید، قطعا استفاده از هاست پر سرعت به شما کمک زیادی در افزایش فروش خواهد کرد چرا که وقتی سایت شما سریع‌تر برای مخاطبان لود شود، در نتیجه سریع‌تر محصولات یا پیام شما را دریافت می‌کنند و در نهایت کسب درآمد شما از وب سایت افزایش پیدا خواهد کرد.

این روزها هیچ خریداری دوست ندارد منتظر فروشنده بماند همان‌طور که هیچ کاربری حوصله بازشدن با تاخیر سایت شما را ندارد و خیلی زود پنجره مرورگر را بسته و به سراغ سایت رقیب شما خواهد رفت و از او خرید می‌کند، پس در نظر گرفتن این مورد می‌تواند در فروش اینترنتی شما بسیار حائز اهمیت باشد و استفاده از هاست پرسرعت می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این سرویس کاربری توضیحات بیشتری به شما بدهیم و در آخر یک سرویس دهنده مناسب به شما معرفی خواهیم کرد.

زمان خرید هاست پرسرعت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

به طور کلی مزیت اصلی یک سرویس میزبانی وب (Host) پویابودن و فعال نگه داشتن وب سایت شما بر بستر اینترنت است. نوع هاستی که انتخاب می‌کنید باید با وب سایت شما سازگار بوده و بتواند به تمام نیازها و خواسته‌های کاربران پاسخ‌گویی مناسب داشته باشد. معمولا در اکثر شرکت‌های هاستینگ امکان تغییر پلن‌هاست و یا ارتقاء آن فراهم است پس باید سعی کنید همیشه بهترین هاست ممکن را برای سایت خود در نظر بگیرید.

اما در کنار مواردی که گفته شد، یک سری ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد را می‌توان زمان خرید هاست پرسرعت در نظر گرفت که به ما در انتخاب بهترین هاست کمک شایانی می‌کند. در ادامه به تفکیک این موارد را با هم مرور می‌کنیم :

سرعت، سرعت و سرعت!

سرعت بالا همیشه یکی از فاکتورهای اصلی گوگل برای رتبه‌بندی صفحات وب سایت‌ها بوده است. این مهم بیش از گذشته برای گوگل اهمیت پیدا کرده و نسبت به صفحه‌ای که کاربران از طریق نتایج جستجو به آن وارد شده‌اند، در نهایت این الگوریتم‌های گوگل هستند که بر اساس تحلیل رفتار کاربران تصمیم می‌گیرند چه جایگاه و رتبه‌ای را برای آن سایت در نظر بگیرند.

رضایت کاربران از همه چیز برای گوگل مهم‌تر است، رضایت کاربر در گرو آن است که وقتی وارد سایتی شد با حداقل زمان بتواند به محتوای موردنظر خود دسترسی پیدا کند و منتظر لودشدن بخش‌ها و المان‌های مختلف صفحه سایت نماند، اگر این اتفاق افتاد گوگل کاملا متوجه می‌شود که این سایت از نظر سرعت توانسته رضایت کاربرش را جلب کند، پس همان سایت را در رتبه‌های بالاتر به کاربران دیگر نمایش می‌دهد چرا که توانسته از آزمون موردنظر با موفقیت عبور کند. اینجاست که اهمیت یک هاست قدرتمند با سرعت بالا نمایان می‌شود.

آپتایم بالا و در دسترس بودن هاست

یک سرویس هاست با آپتایم بالا می‌تواند این اطمینان را به کاربران بدهد تا در هر ساعتی از شبانه‌روز بتوانند خدمات مورد نیاز خود را از وب سایت شما دریافت نمایند. میزان در دسترسی بودن سایت و آپتایم سرور هاست شما برای موتورهای جستجو خصوصا گوگل بسیار حائز اهمیت بوده و بر رتبه‌بندی وب سایت شما تاثیرگذار است.

سخت افزارهای استفاده شده در سرور، منابع کافی و لازم مانند CPU ،RAM، فضای ذخیره‌سازی، ترافیک، کیفیت شبکه و شرایط دیتاسنتر که سرور در آن نگهداری می‌شود، همه و همه از مواردی است که در میزان آپتایم و در دسترس پذیر بودن سایت شما ارتباط مستقیم دارند.

لوکیشن و موقعیت جغرافیایی هاست

باید در نظر گرفت در صورتی که اکثر مخاطبین از داخل کشور سایت را بازدید می‌کنند بهتر است برای خرید هاست پرسرعت ایران اقدام کنید، همچنین اگر بازدیدکنندگان سایت شما خارج از کشور هستند طبیعتا بهتر است هاست پر سرعت خارج از کشور تهیه کنید.

به طور کلی اگر سایت شما فروشگاهی است توصیه ما این است که حتما هاست ایران تهیه کنید و این موضوع می‌تواند روی سرعت لود وب سایت و در نهایت سئو و بهبود رتبه تاثیر فراوانی داشته باشد.

قیمت مناسب و اقتصادی

عبارت هاست پر سرعت آنقدر وسوسه‌انگیز است که بیشتر شرکت‌های هاستینگ از آن برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند! اگر هاستینگی نتواند شرایط لازم برای داشتن سخت افزار به روز و قدرتمند فراهم کند قطعا هم وب سایت شما از این نظر آسیب خواهد دید و هم شما باید هزینه‌های هنگفت تبلیغات آن شرکت را بپردازید! بدون این که سودی به شما برسد.

قیمت سرویس هاست بنا به سخت افزار استفاده شده، موقعیت سرور، کنترل پنل‌های انتخاب شده و دوره سرویس متغیر است. می‌توانید با بررسی قیمت شرکت‌های معتبر هاستینگ، سرویس مناسب برای سایت خود انتخاب کنید تا در نهایت موجب افزایش بازدیدکنندگان و رتبه سایت شما در گوگل شود.

سایت من وردپرسی است، آیا باید هاست خصوصی انتخاب کنم؟

هاست وردپرس نسبت به هاست لینوکس معمولی تفاوت‌هایی دارد تا یک وب سایت وردپرسی را به‌صورت موثرتر و بهینه‌تر میزبانی کند. این تفاوت‌ها را می‌توان بر 3 اصل افزایش امنیت، ساده‌سازی و سرعت نصب وردپرس در مقایسه با هاست معمولی نام برد.

همچنین یکسری تنظیمات دیگر در جهت بهبود عملکرد افزونه‌ها، بروزرسانی‌های خودکار وردپرس، امکان نصب گواهینامه SSL و همچنین پشتیبانی فنی ویژه توسط شرکت‌های هاستینگ به کاربران ارائه می‌شود.

و اما توصیه ما...

هاست پرسرعت و پربازدید مشهدهاست یک سرویس میزبانی کاملا بهینه شده برای سایت‌های وردپرسی و یا فروشگاهی که از افزونه ووکامرس استفاده می‌کنند می‌باشد. اگر نیاز دارید که سایت وردپرسی شما بر روی بستری که برای وردپرس بهینه شده باشد با قیمت مناسب و اقتصادی میزبانی گردد و سرعت بالایی داشته باشد، این سرویس مناسب شماست.

هاست پرسرعت مشهدهاست از حافظه‌های جدید و پرسرعت NVMe بهره می‌برد که نسبت به هاست معمولی به طرز چشمگیری می‌تواند بر سرعت لود انواع وب سایت که با سیستم‌های مدیریت محتوا از جمله‌: وردپرس، جوملا و مجنتو طراحی شده‌اند تاثیرگذار باشد، علاوه بر آن استفاده از کنترل پنل حرفه‌ای Cpanel همراه با وب سرور LiteSpeed برای افزایش عملکرد و حداکثر کارایی PHP و همچنین استفاده از Cloud Linux جهت تخصیص منابع از دیگر ویژگی‌های ممتاز این سرویس می‌باشد.

باید گفت اکثر شرکت‌های هاستینگ برای سایت‌های پرترافیک، سرورمجازی یا سروراختصاصی پیشنهاد می‌کنند اما شما می‌توانید با خرید هاست پرسرعت مشهدهاست، نهایت لذت را از میزبانی سایت خود ببرید و خیال‌تان را از نظر امنیت و مدیریت سرور، پشتیبان‌گیری و امنیت داده‌ها، مانیتورینگ سرور و همچنین هزینه‌هایی هم‌چون لایسنس کنترل پنل‌ها و…آسوده نموده و آن‌را برعهده تیم پشتیبانی با تجربه مشهدهاست بگذارید.

سخن نهایی

ما در مشهدهاست متناسب با نیاز کاربران خود، متنوع‌ترین خدمات میزبانی وب در کشور را ارائه می‌دهیم. تنوع در زمینه انواع هاست، امکانات، کلاس قیمتی متنوع و موقعیت جغرافیایی داخل و خارج کشور، باعث شده تا پاسخگویی حداکثری به درخواست کاربران عزیزمان داشته باشیم.

از جمله سرویس‌هایی که در مشهدهاست ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • هاست لینوکس حرفه‌ای
  • هاست پرسرعت و قدرتمند
  • هاست اختصاصی
  • هاست ویندوز
  • هاست دانلود و پشتیبان‌گیری
  • هاست ایمیل
  • نمایندگی هاست لینوکس
  • نمایندگی هاست ویندوز

برای آشنایی بیشتر با هر کدام از این سرویس‌ها، می‌توانید به صفحه خرید هاست در وب سایت مشهدهاست مراجعه کنید.

نگران نباشید اگر موفق به انتخاب پلن هاست مورد نیازتان نشدید، همین حالا برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرکت مشهدهاست به نشانی https://mashhadhost.com هاستینگ شناخته‌شده و معتبر در زمینۀ ارائه خدمات میزبانی وب و انواع هاست است و با بیش از 18 سال تجربه می‌تواند میزبانی مطمئن برای وب‌سایت‌های شما باشد.

شماره مرکز تماس: 38185 – 051

انتهای رپرتاژ آگهی



پست های مرتبط

پیام بگذارید