چمران ظرف امروز و فردا از بیمارستان مرخص می شود/ انتقاد از صف‌های طولانی مراکز معاینه فنی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر لزوم انجام اقدام فوری برای مراکز معاینه فنی گفت: تشکیل صف های طولانی مقابل مراکز معاینه فنی در ماه مبارک رمضان زیبنده چهره شهر ما نیست.

به گزارش در خبرها، پرویز سروری در ابتدای پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) و تسلیت این روز گفت: حضرت خدیجه (س) نمونه یک انسان کامل و همسر باوفا و انسان ازخودگذشته است. اگر بخواهیم نمونه عشق میان همسر را در تاریخ بیان کنیم باید عشق و احترام میان رسول الله و حضرت خدیجه (س) را نام ببریم.

وی افزود: ثروتمندترین زن جزیره العرب به فقیرترین زن تبدیل شد اما هیچ کس حتی نکته اعتراض آمیزی از وی نشنید و پیامبر اکرم (ص) نیز به هر بهانه ای با آه و سوز از همسر خود پس از رحلت یاد می کرد. آرزو می کنیم همه مسلمین راه ولایت مداری و انسان کامل بودن را ادامه دهند و زنان جامعه ما درس هایی که این زن بزرگ در تاریخ به ما داده است سرلوحه کار خود قرار دهند.ژ

ظرف امروز و فردا چمران از بیمارستان مرخص خواهد شد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه ظرف امروز و فردا مهدی چمران ریاست شورا از بیمارستان مرخص خواهد شد، افزود: امیدواریم هر چه زودتر شاهد حضور آقای چمران در شورا باشیم.

سروری به سالروز افتتاح حساب صد امام (ره) و بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: یکی از نخستین اقدامات امام (ره) افتتاح حساب صد و بنیاد مسکن بود که نشان داد امام امت برای حل مسکن دغدغه داشتند و این موضوع را در اولویت کارها قرار داده اند.

وی تأکید کرد: امروز هم رئیس جمهوری یکی از وعده های انتخاباتی شان ساخت چهار میلیون واحد مسکونی برای مردم بوده است. همه ما باید متمرکز شویم و در راستای حل و فصل مهمترین عنصر مشکلات معیشتی مردم اقدامات اساسی را انجام دهیم.

سروری در بخش دیگری از صحبت های خود به تشکیل صف های طولانی مقابل مراکز معاینه فنی اشاره کرد و افزود: گزارش هایی در رابطه با معاینه فنی داشتیم. در همین راستا از مسئولین می خواهیم موضوع را بررسی و اقدام فوری را انجام دهند. بی تردید تشکیل صف های طولانی در ماه مبارک رمضان زیبنده چهره شهر ما نیست.

انتهای پیام



پست های مرتبط

پیام بگذارید